וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2015: פורטוגל ושבדיה עלו, איטליה הדיחה את אנגליה

השבדים כפו 1:1 דרמטי עם שער בדקה ה-89 ועלו לחצי הגמר בזכות היתרון במאזן הפנימי מול איטליה, שניצחה 1:3 את אנגליה המאכזבת. חצאי הגמר: פורטוגל מול גרמניה, דנמרק מול שבדיה

מרקו בנאסי שחקן נבחרת איטליה הצעירה (משמאל) עם דנילו קטאלדי. AP
ניצחון והדחה. מרקו בנאסי, משמאל, עם דנילו קטאלדי/AP

שלב הבתים של יורו 2015 לנבחרות צעירות הסתיים הערב (רביעי) בצ'כיה, כאשר פורטוגל ושבדיה סיימה ב-1:1 דרמטי ועלו יחד לחצי הגמר מבית ב'. איטליה ניצחה 1:3 את אנגליה, אך סיימה שלישית והודחה למרות השוויון מול שבדיה, שכן זו ניצחה אותה במפגש הישיר.

חצאי הגמר:

פורטוגל - גרמניה (שבת, 19:00)

דנמרק - שבדיה (שבת, 22:00)

בקרב על הכרטיס האחרון למשחקים האולימפים:

צ'כיה - איטליה (ראשון, 19:00)

seperator

פורטוגל - שבדיה 1:1

איזו דרמה ברגעי הסיום של שלב הבתים. לאורך שלבים ארוכים של המשחק ידעו השחקנים שתיקו ישרת את שתי הנבחרות, אבל הן עשו את זה בדרך הקשה. שבדיה רצתה לחזור למעמד ארבע הגדולות, לראשונה מאז הטורניר אותו אירחה ב-2009, וידעה שתיקו יספיק לה בזכות הניצחון שהשיגה על איטליה בקרב הישיר. פורטוגל פתחה טוב יותר, אך וויליאם קרבאליו החמיץ מול פטריק קארלגרן, שהוסיף עוד שתי הצלות עד סיום המחצית. הקצב נרגע כמובן בהתאם להתפתחויות באולומוץ, כשבמחצית השנייה שבדיה הייתה קרובה עם נגיחה מוחמצת של אייזק תלין ופספוס נוסף של ג'ון גידטי. דווקא כשנראה היה שהמשחק יסתיים ללא שערים, המחליף גונסאלו פסיינסיה מפורטו שלח כדור מדויק אל הרשת בדקה ה-82 והימם את השבדים. אלא שגם להם היה חילוף מנצח, כשבדקה ה-89 סימון טיבלינג מכרונינגן ההולנדית עבר בין שני שחקנים ומצא את הרשת. דרבי סקנדינבי בחצי הגמר, פורטוגל תפגוש את גרמניה בקרב הפייבוריטיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וויליאם קרבאליו שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה (מימין) מול ג'ון גידטי שחקן נבחרת שבדיה הצעירה. רויטרס
עוד עשויים להיפגש שוב בגמר. וויליאם קרבאליו מול ג'ון גידטי/רויטרס

אנגליה - איטליה 3:1

האזוריני המוכשרים השיגו ניצחון ראשון בטורניר, אבל לצערם זה לא הספיק כדי להשתחל לחצי הגמר. אנגליה, כהרגלה, בעטה בדלי. ניצחון היה מציב אותה במקום הראשון, אך הארי קיין וחבריו כבר למדו כיצד לתפוס את הראש וסיימו אחרונים בבית. רגעים אחרי שחלוץ טוטנהאם סחט הצלה גדולה מפרנצ'סקו בארדי בצד אחד, בצד השני דומניקו ברארדי הפנטסטי מצא בכדור ארוך את אנדראה בלוטי, וחלוצה של פאלרמו זינק לעבר הכדור ומהאוויר ירה לרשת של ג'ק באטלנד בדקה ה-25. שתי דקות חלפו ובאטלנד הוציא כדור שני מהרשת, הפעם מבעיטה של מרקו בנאסי שפגעה בדרך בבן גיבסון. במחצית השנייה התוצאה הפכה לתבוסה עם נגיחה של בנאסי, שהשלים צמד בדקה ה-72 ו-10 דקות לאחר מכן הגיעו הבשורות הטובות מהמשחק המקביל, אבל שער השוויון הדרמטי של שבדיה הותיר את האיטלקים מתוסכלים. ניית'ן רדמונד צימק בתוספת הזמן.

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה הצעירה מאוכזב. רויטרס
עוד אכזבה לאוסף האנגלי. הארי קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully