וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלימו טרבל ענק: ריאל מדריד זכתה באליפות ספרד עם 0:3 על ברצלונה

הבלאנקוס ניצחו 85:90 את היריבה הגדולה והמושבעת בחוץ והשלימו סוויפ בסדרת הגמר. פאבלו לאסו השלים עונה מושלמת עם זכייה ביורוליג, באליפות ובגביע. ג'ייסי קארול בלט עם 19, טומיץ' אצל בארסה עם 29

פליפה רייס שחקן ריאל מדריד עם סרחיו רודריגס. GettyImages
שוב חוגגים. רודריגס ורייס/GettyImages

ריאל מדריד שוב עשתה את זה. הבלאנקוס השלימו הערב (רביעי) זכייה בטרבל לאחר שהבטיחו את אליפות ספרד ה-32 בתולדותיהם עם סוויפ של 0:3 על ברצלונה בגמר הפלייאוף הספרדי ולאחר 85:90 במשחק השלישי שנערך בפלאו בלאוגרנה. אחרי שזכו ביורוליג ושברו בצורת ארוכה וגם בגביע המלך הספרדי עם ניצחון על אותה בארסה בגמר, הצליחו השחקנים של פאבלו לאסו לזכות גם באליפות הראשונה שלהם מאז 2012/13.

ג'ייסי קארול והידית הוסיל את קלעי ריאל מדריד עם 19 נקודות, כשאליו מצטרפים ארבעה שחקנים בדאבל-פיגרס. אנדרס נוצ'יוני (6 ריבאונדים) וסרחיו רודריגס (6 אסיסטים) קלעו 11 נקודות כל אחד, בעוד סרחיו יול ויונאס מאצ'יוליס קלעו 10 כל אחד. קיי סי ריברס הוסיף 9. בצד של המפסידה, בלט הרבה הרבה מעל כולם אנטה טומיץ' הגדול עם 29 נקודות ו-7 ריבאונדים (36 נקודות מדד), אבל הוא לא קיבל מספיק עזרה מחבריו כשאלכס אברינס מוביל את השאר עם 16, אבל אין מה לעשות, ברצלונה לא מספיק טובה כדי להתמודד מול ריאל העונה.

שחקן דינמו ססארי דייויד לוגן קולע לסל ריאל מדריד. GettyImages
הצטיין בניצחון של ססארי. לוגן/GettyImages

ססארי ורג'יו אמיליה יילכו למשחק שביעי

באיטליה, הצליחה ססארי להשוות את סדרת הגמר מול רג'יו אמיליה ל-3:3 ולכפות משחק שביעי אחרי דרמה ענקית ולא פחות משלוש הארכות, בסופן היא ניצחה 108:115. מיודענו דייויד לוגן קלע 23 נקודות (5/11 לשלוש), בעוד שיין לוואל רשם משחק מצוין עם 25 נקודות ו-16 ריבאונדים. ראקים סנדרס, אקס גלבוע/גליל, קלע 18 וקטף 8 ריבאונדים. אצל המפסידה בלט אמדאו דלה ואלה הצעיר, שסיים את הערב עם 25 נקודות, רימאס קאוקינס הוותיק קלע 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully