וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שחקני נבחרת אירלנד קיבלו כסף כדי לא לפצוע את מסי?

עיתון "לה נאסיון" מפרסם שחוליו גרונדונה, נשיא ההתאחדות הארגנטינאית לשעבר, שילם 10 אלף דולר לכל שחקן אירי כדי לא לפצוע את מסי במשחק ידידות של אירלנד מול ארגנטינה ב-2010

האם אנחנו בפני עוד פרשת שחיתות גדולה בכדורגל העולמי? עיתון ה"לה נאסיון" הגדול בדרום אמריקה יצא (רביעי) היום בפרסום די מרעיש לפיו חוליו גרונדונה, יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית לשעבר וחבר קרוב של ספ בלאטר נשיא פיפ"א, שילם לכל אחד משחקני נבחרת אירלנד 10 אלף דולר כדי שאלו לא יפצעו את ליאונל מסי במשחק הידידות שערכה נגד ארגנטינה ב-2010.

ארבאלו ריוס אורוגוואי מול ליאונל מסי ארגנטינה. רויטרס
האירים קיבלו כסף כדי לא לפצוע אותו? מסי/רויטרס

גרונדונה שמת בגיל 82 בשנה שעברה, היה מעורב כבר בעבר בפרשת שחיתות גדולה בפיפ"א וכעת שוב נמצא בעין הסערה. בדרום אמריקה מדווחים שמסי לא נפגע במכוון על ידי השחקנים האירים במשחק שנערך רק חודש אחרי שהמונדיאל בדרום אפריקה הסתיים. עוד נטען שברצלונה, שהייתה באותו הזמן בטור באסיה באוגוסט, לא היתה מרוצה מהעובדה שמסי שיחק במדי נבחרת ארגנטינה והביעה תרעומת על כך שהשחקן נשחק אחרי מונדיאל מתיש.

ההתאחדות האירית הגיבה היום לפרסום הזה והכחישה מכל תוקף: "ההתאחדות האירית מכשיחה בכל תוקף את ההאשמות האלו נגד שחקני נבחרת אירלנד. אנחנו שוקלים את המעשים שלנו לגבי הכתבה הזו וננקוט בצעדים נוספים בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully