וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תומר חמד חתם לשלוש שנים בברייטון מהצ'מפיונשיפ

חלוץ אלמריה עבר את הבדיקות הרפואיות בקבוצה שסיימה במקום ה-20 בצ'מפיונשיפ בעונה החולפת והצטרף לבירם כיאל, שגם המליץ. ברייטון תשלם כמיליון יורו. המנג'ר יוטון: "צפיתי בו הרבה מאוד זמן"

תומר חמד עם החולצה של ברייטון. האתר הרשמי של ברייטון, אתר רשמי
חובר לחברו ממכבי חיפה. חמד/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברייטון

תומר חמד חתם היום (רביעי) באופן מפתיע לשלוש שנים בברייטון מהצ'מפיונשיפ. החלוץ נחת היום באנגליה, ניהל מגעים עם הקבוצה של בירם כיאל, וסגר את תנאי החוזה, כאשר ברייטון תשלם תמורתו כמיליון יורו. חמד בן ה-28 אמנם החזיק בחוזה לעונה נוספת באלמריה שירדה לליגה השנייה בספרד, אבל החלוץ החליט לנסות את מזלו באנגליה ועבר את הבדיקות הרפואיות.

כיאל, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בברייטון ושיתף עם חמד פעולה במכבי חיפה, הוא זה שהמליץ על החתמתו. כזכור, חמד היה על הכוונת של כמה קבוצות בלה ליגה והוזכר גם כמועמד לחזור לישראל, אבל בסופו של דבר הוא העדיף לשנות אווירה אחרי ארבע שנים בספרד וללכת על הכיוון האנגלי.

חמד הוא ההחתמה השנייה הקיץ של ברייטון, שבעבר כבר הצליחה עם רכישת חלוץ מאלמריה, כשציפרה את לאונרדו אוז'ואה הארגנטינאי. המנג'ר כריס יוטון אמר: "תומר הוא שחקן שהכרתי עוד לפני כמה שנים ומישהו שצפיתי בו הרבה מאוד בזמן שאימנתי את נוריץ' סיטי. זה עודד אותי לדעת שברגע שהגעתי לברייטון, תומר היה שחקן שפול ווינסטנטלי ומערך הסקאוטינג הכירו, ופעלנו לצרף אותו למועדון מאז תחילת השנה. נעשה כאן מאמץ גדול בכל רבדי המועדון להבטיח את החתמתו של תומר חמד, ואני שמח שהשלמנו את המעבר ואנחנו מקבלים אותו בברכה".

על האיכויות שלו כשחקן אמר המאמן: "תומר הוא 1.83 מטר, חזק ואת רוב הקריירה שלו הוא עשה בלה ליגה וברמה הבינלאומית. יש לו יכולת לכבוש שערים. זו עוד החתמה טובה שלנו. אין לי ספק שחמד מתאים לכדורגל בצ'מפיונשיפ והוא ישפר את חוליית ההתקפה שלנו".

ברייטון סיימה את העונה החולפת במקום ה-20 מתוך 24 קבוצות והייתה רחוקה שש נקודות מירידה לליגה הראשונה, היא הליגה השלישית בהיררכיה באנגליה. כזכור, חמד רשם ירידת ליגה שנייה בספרד ושלישית בקריירה בעונה החולפת עם אלמריה, שסיימה במקום ה-19 מרחק שש נקודות מחוף מבטחים. בין שתי הקבוצות כבר נרקמה עסקה מוצלחת בנוגע לחלוץ בעבר, כאשר ברייטון רכשה מאלמריה את הארגנטינאי לאונרדו אוז'ואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully