וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פלט ושוורץ מועמדים. אילוז סיכם לשנתיים

24.6.2015 / 18:33

במקביל למגעים עם ההולנדי, שנחשב למועמד מוביל, במועדון פנו לחלוץ הדני וקיבלו אישור להשאילו, אך מתעקשים על אופציית רכישה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, המגן הוותיק ממשיך במועדון

אתר רשמי

הפועל באר שבע פנתה לחלוץ קבוצת גנגאן, רוני שוורץ. הצעה כבר הוגשה לקבוצתו של הדני בן ה-25. ברק בכר רוצה את החלוץ, כשכרגע קבוצתו דורשת דמי העברה גבוהים. יחד עם זאת, בבאר שבע מאמינים שאחד מהשניים, גליינור פלט או שוורץ, יחתמו בסופו של דבר בקבוצה, כשבמועדון טוענים כי הסיכויים נוטים כרגע לכיוונו של ההולנדי.

צפו בביצועיו של רוני שוורץ במדי ראנדרס

שוורץ רשם 14 הופעות במדי הקבוצה הצרפתית, שמונה מהן בהרכב. הוא כבש ארבעה שערים בסך הכל העונה, אך שניים מהם במדי קבוצת המילואים. הוא נחשב לכישרון מבטיח בארצו, אחרי שכבש יותר מ-30 שערים בשנתיים במדי ראנדרס הצנועה, אך העובדה שמיעט לשחק בליגה הראשונה בצרפת העונה עשויה להוביל לכך שיסכים להגיע לישראל.

הסיבה לעיכוב העסקה כרגע נעוצה בעובדה שבמועדון רוצים לעגן אופציה לרכישת כרטיסו של השחקן בתום עונת ההשאלה. הצרפתים כבר נתנו אישור להשאלה, אך אינם מוכנים בשלב זה לעגן את הסעיף במחיר ריאלי. במקרה שאף אחד מהשניים לא יגיע, באר שבע תנסה לבדוק שוב אפשרות להחתים חלוץ ישראלי ותחזור לאופציית בן שהר, למרות הערכות שאם כבר יסכים לחזור ישחק במכבי חיפה או בהפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
החלוץ הדני רוני שוורץ במדי ראנדרס. GettyImages
לא התאקלם בצרפת. רוני שוורץ/GettyImages

לגבי פלט, במועדון עדיין ממתינים להצעה הסופית לגבי החלוץ, שבכר רוצה מאוד לראות בקבוצה. "זה אחד משני המועמדים המובילים שלו", אישרו במועדון. פלט יקבל הצעה לשכר שנע סביב 250 אלף יורו לעונה, לא כולל תנאים נלווים, כשהמטרה היא להחתימו לשנתיים. במועדון אישרו כי ברק בכר נפגש עם הקשר היהודי-צרפתי של אייאקס, אילן בוקרה, שיצטרף לאימוני הקבוצה. אם ביומיים הקרובים הוא ירשים, ייתכן שיצטרף למחנה בפולין אליו תצא הקבוצה ביום ראשון הקרוב.

בנושא אחר: המגן אביתר אילוז סיכם הערב לשנתיים (שנה עם אופציה לעונה נוספת) במועדון. כפי שפורסם בוואלה ספורט בשבוע שעבר, אילוז החליט להמשיך במדי הקבוצה למרות החתמת מתן אוחיון שיצטרף לבן ביטון בתחרות על עמדת המגן הימני. מחר צפוי אילוז לחתום רשמית במועדון. במטרה של שני הצדדים היא שאילוז יפרוש במדי הקבוצה בעתיד.

החלוץ אנתוני וואקמה שחתם מוקדם יותר יצטרף מחר לאימוני הקבוצה ולראשונה מאז פתיחת האימונים לרשותו של בכר יעמוד סגל מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully