וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר קבוצת המילואים של אייאקס מועמד לבאר שבע, וואקמה חתם

24.6.2015 / 12:25

אילן בוקרה היהודי-צרפתי נחת בישראל ונפגש עם ברק בכר, שיבחן אותו ויחליט אם לצרפו. נמשכים המגעים לגבי פלט, שנחשב למועמד המוביל. הניגרי הצטרף רשמית, חנן ממן עדיין על הפרק

אתר רשמי

האם שחקן קבוצת המילואים של מועדון הפאר אייאקס אמסטרדם יחתום בהפועל באר שבע? הקשר הצרפתי אילן בוקרה נחת בישראל ונפגש היום עם המאמן ברק בכר, שיבחן אותו בימים הקרובים ויחליט האם לצרפו לסגל. בוקרה הגיע העונה להתרשמות במכבי פתח תקוה, אך בסופו של דבר עזב את ישראל ולמרות שביעות הרצון ממנו החליט לחזור להולנד. בוקרה רשם בעונה שעברה שתי הופעות במדי אביאן הצרפתית, ואז ירד לקבוצת המילואים שלה. משם נדד לאייאקס, במדיה רשם ארבע הופעות. אם בכר יחליט לצרפו, הוא יהיה הקשר האחורי שישלים את הסגל לאחר החתמת חלוץ.

בוקרה קיבל בחודש מרץ אישור לעזוב את אייאקס, זאת לאחר שנציגיו טענו שהמאמן פרנק דה בור לא אהב אותו. אחת הסיבות לכך, לטענתם, היא שמספר שבועות לאחר הבכורה שלו בקבוצה הוא סירב לשחק בגלל יום כיפור.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
בדרך לחיזוק מפתיע. ברק בכר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

בינתיים, נמשכים המגעים לגבי גליינור פלט. במועדון מאמינים שהחלוץ ההולנדי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, יגיע בסופו של דבר. עדיין לא התקבלה תשובה סופית מסוכנו ההולנדי לגבי דמי ההעברה, אבל במועדון מקווים שיוכל לעבור בחינם בעקבות רצונה של זולטה וארחם להיפרד ממנו. שמו של חנן ממן שוב עלה. ברק בכר רוצה את הקשר, שמחזיק בשלוש הצעות שונות.

החלוץ אנתוני וואקמה חתם היום כצפוי לארבע שנים בהפועל באר שבע, באמצעות סוכניו אבי נימני וגיא פרימור. וואקמה, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה ספורט, יצטרף רק מחר לאימונים וביום ראשון ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין. אתמול, יש לציין, התגלעו מעט פערים עם השחקן, אך במועדון טענו כי מדובר בעניינים טכניים בלבד.

שיר צדק, מאור בוזגלו ואליניב ברדה חזרו היום לאימונים, ואיתם גם שחקני הנבחרות הזרים ג'ון אוגו ואובידיו הובאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואקמה חותם רשמית בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully