וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי בווימבלדון

הישראלית הבכירה ניצחה תוך שעה את רומינה אופרנדי השוויצרית 4:6, 0:6 והיא רחוקה ניצחון אחד מההגרלה הראשית של טורניר הגרנד סלאם היוקרתי. בשלב הבא מחכה לה סנדס או פורץ

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
בכיוון הנכון. שחר פאר/GettyImages

שחר פאר עשתה היום (רביעי) צעד חשוב בדרך להגרלה הראשית בטורניר ווימבלדון. הישראלית , שמדורגת במקום ה-120 בעולם, ניצחה בסיבוב המוקדמות השני שלה את רומינה אופרנדי משוויץ, שמדורגת 162 בעולם, 4:6, 0:6 תוך שעה בלבד של משחק. לפאר צפוי קרב מול המנצחת במשחק בין בת'אני מאטק סנדס האמריקאית (157) לסטפני פורץ מצרפת (182), כשהמנצחת בו תעפיל להגרלה הראשית.

המשחק של פאר נפתח בצורה שקולה, אבל פאר מצאה ראשונה את השבירה במשחקון השישי ועלתה ל-2:4. אלא שאופרנדי החזירה בשבירה משלה וחזרה ל-4:4. בשני המשחקונים הבאים פאר הראתה עליונות, השיגה שבירה אחת וסגרה את הסיפור עם 4:6. המערכה השנייה כבר הייתה במעמד צד אחד בלבד, ושלוש שבירות של פאר הספיקו לה כדי לחגוג 0:6 קליל אחרי שהיא פספסה במשחקון האחרון שתי שלוש נקודות משחק.

הישג השיא של פאר על הדשא בווימבלדון הושג אי שם ב-2008 אז היא הגיעה לשמינית הגמר, אבל בשנים האחרונות שבהן היא השתתפה, היא לא הצליחה לעבור את הסיבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully