וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום בואטנג: "גם אני צחקתי על עצמי אחרי הגול של מסי נגדי"

בלם באיירן מינכן חזר בראיון על הגול של הארגנטינאי שהשכיב אותו ב-0:3 של ברצלונה: "זה בכלל לא משפיע עליי, בשביל מסי הוא השחקן הטוב בעולם". על גווארדיולה: "מהמאמנים הטובים שפגשתי"

ג'רום בואטנג, בלם באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, יצטרך להתמודד כנראה עד סוף הקריירה עם אותו משחק טראומטי מבחינתו בחצי גמר ליגת האלופות, שבו ליאונל מסי מברצלונה השכיב אותו על הדשא וכבש את השער השני בניצחון 0:3 של הקטלאנים. בואטנג, שספג לא מעט עלבונות וגיחוכים על חשבונו מאז אותו משחק, התראיין היום (רביעי) ל-ESPN והתייחס בעיקר לרגע הזה בקאמפ נואו.

ג'רום בואטנג, באיירן מינכן. AP
ממשיך הלאה. בואטנג/AP

"זה בכלל לא משפיע עליי", אמר השחקן בן ה-26. "אני צחקתי על עצמי כשנפלתי בצורה כזו ומישהו הבקיע גול. זה נורמאלי. הדברים האלו קורים. זה קרה לי, זה קרה לשחקנים אחרים ולא אכפת לי מהדברים האלה".

בואטנג לא פספס את ההזדמנות להחמיא לארגנטינאי ואמר: "בשבילי הוא השחקן הכי טוב בעולם". על אותו משחק בו הובסה באיירן 3:0: "זה היה הפסד קשה עבורנו. שיחקנו טוב 75 דקות. קשה לשחק נגד קבוצה כזו, בעיקר נגד שחקן כמו מסי. בשנה הבאה ננסה שוב לזכות בליגת האלופות".

בואטנג החמיא לפפ גווארדיולה, מאמנו בשנתיים האחרונות: "הוא אחד המאמנים הכי טובים שאי פעם פגשתי. הוא חכם מאוד וטוב מאוד גם מבחינה טקטית. הוא מאמן נהדר ואני מאוד שמח להתאמן תחתיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully