וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכם המשך שיתוף הפעולה בין חיים אוחיון למועצה אזורית גלבוע

24.6.2015 / 14:09

בפגישה בין בעלי גלבוע/גליל, שירדה ללאומית, לראש המועצה הנכנס עובד נור, הוחלט כי המועצה תמשיך לתמוך בקבוצה: "חשוב לשמר את מה שנעשה בגלבוע בתחום הכדורסל". הוד בן הרצל מונה לעוזר מאמן נס ציונה

one

בעלי הפועל גלבוע/גליל חיים אוחיון ערך אמש (שלישי) פגישה עם ראש מועצת גלבוע הנכנס, עובד נור, והשניים סיכמו על המשך התמיכה של המועצה בקבוצה שירדה בסיום העונה הנוכחית לליגה הלאומית. הפגישה הגיעה לאחר מספר שבועות של חוסר ודאות, לאחר שלא היה ברור מהי עמדתו של נור, שנבחר לתפקיד בתחילת חודש יוני, לגבי התמיכה בקבוצה. כעת יחלו במועדון בעבודות לקראת העונה הבאה, כשהמטרה הראשונית תהיה למנות מאמן ולבנות סגל מכובד שיעזור לקבוצה להתחרות על מקום בצמרת הליגה השנייה.

"אתמול הייתה פגישה עם ראש המועצה החדש, הייתה לי הזדמנות להכיר אותו", סיפר אוחיון לוואלה ספורט, "סיכמנו להמשיך בשיתוף הפעולה, זה מה שנעשה. זאת רק פגישה ראשונה ועוד מוקדם להחליט על מאמן ודברים כאלה, נתכונן לליגה הלאומית. זה מאוד חשוב לשמר את מה שנעשה בגלבוע בתחום הכדורסל, 1,300 ילדים, אקדמיה, והוא מבין את החשיבות של הקבוצה הבוגרת כדי להשלים את התמונה".

ירון אוחיון, חיים אוחיון, הפועל גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בגליל. חיים אוחיון, משמאל/אדריאן הרבשטיין

* עירוני נס ציונה הודיעה היום על מינויו של הוד בן הרצל, מי שאימן בעונה שעברה את הפועל עפולה מהליגה הלאומית, לעוזר המאמן של נדב זילברשטיין. בן הרצל, ששימש בתפקיד דומה במכבי ראשון לציון תחת רוני בוסאני ומתן חרוש, יחליף בקבוצה הכתומה את ליאור רוזן. "אני רוצה להודות לליאור רוזן שהיה שותפי לדרך בשנתיים האחרונות, יש לו חלק עצום בהצלחות ובהתקדמות שלנו כמועדון", אמר נדב זילברשטיין בהודעה לעיתונות של המועדון, "אני רוצה לברך את הוד על הצטרפותו לאור היכרותנו רבת השנים , אין לי ספק שהוד יתרום רבות למועדון בכלל ולקבוצה בפרט להתקדם ולהשיג את המטרות אליהן אנו מכוונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully