וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: הרכז גוני יזרעאלי סגר בקבוצה לשנתיים נוספות

24.6.2015 / 10:06

השחקן הוותיק (30, 1.85) ימשיך בקבוצה של אלעד חסין לאחר שסיכם לשנתיים עם אופציה להארכה לעונה נוספת. יזרעאלי מצטרף לאייל שולמן, אלון ספיר ואייזק רוזפלט, שמחזיקים בחוזה

one

הפועל חולון ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה. אתמול (שלישי), הקבוצה סיכמה עם הגארד גוני יזרעאלי את תנאיו לשנתיים הקרובות, עם אופציה להארכה לעונה נוספת, שתשאיר אותו בסגול עד קיץ 2018. החוזה בין הצדדים אמור להיחתם בקרוב.

יזרעאלי ישלים שלוש עונות רצופות בחולון וארבע עונות בקבוצה בסך הכל. בחולון בחנו בשבועות האחרונים אפשרות לצרף גארד ישראלי אחר, כאשר השמות שעלו היו של מורן רוט ויובל נעימי, אך לבסוף הוחלט להשאיר את הגארד מהעמק.

יזרעאלי (30, 1.85) מחזיק בשתי אליפויות עם שתי קבוצות שונות, גלבוע/גליל והפועל חולון ונחשב לאחד הרכזים המובילים בשנים האחרונות בישראל. הוא פרץ בעונת 2005/6 בגלבוע/עפולה בליגה הלאומית ועלה עם הקבוצה לליגת העל. בעונה שלאחר מכן זכה בתואר תגלית העונה בליגה ובעונת 2007/8 עבר להפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות, אך בתום העונה עזב לגלבוע/גליל, שם שיחק עד עונת 2010/11 וזכה גם עמה באליפות.

בעונת 2011/12 עבר להפועל ירושלים, לא השתלב והמשיך למכבי אשדוד. בקיץ 2013 חזר לחולון ורשם 5.2 נקודות ו-3.9 אסיסטים בממוצע ב-15.6 דקות למשחק. העונה השתדרג מעמדו של יזרעאלי והוא רשם 6.5 נקודות ו-3.8 אסיסטים ב-21.2 דקות בממוצע. בפלייאוף עלה ל-9.3 נקודות ו-5.8 אסיסטים ב-29.8 דקות בממוצע.

הסגל של אלעד חסין כולל נכון לעכשיון את יזרעאלי, אייל שולמן שחתם בתחילת השבוע לשנתיים, אלון ספיר שהאריך את חוזהו בשלוש עונות ואייזיק רוזפלט שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה אך מבוקש במספר קבוצות. הקבוצה פתחה אתמול את מכירת המנויים לקראת העונה הבאה באולם החדש, כאשר המטרה היא להגדיל את הכמות באופן משמעותי. על מנת לעשות זאת, השיקה הקבוצה אתר חדש.

גוני יזרעאלי הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בסגול. יזרעאלי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully