וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה חולמת על חצי הגמר, אורוגוואי שוב תעיף את המארחת?

שלב רבע הגמר של הקופה אמריקה יוצא לדרך עם מפגש גדול בין המארחת לאלופה (בין רביעי לחמישי, 2:30, ספורט 5 ו-HD). אדינסון קבאני נשאר עם הסלסטה למרות התאונה שעשה אביו

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

רבע גמר הקופה אמריקה ייצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:30, ספורט 5 ו-HD), עם מפגש מרתק ב"אסטדיו נסיונאל" בסנטיאגו בין המארחת של הטורניר, נבחרת צ'ילה לבין האלופה המכהנת, נבחרת אורוגוואי.

שתי הנבחרות לא נהנו מטורניר שקט כפי שהיו רוצות. אצל צ'ילה, הייתה זו השערורייה שיצר מלך שערי הקופה עד כה, ארתורו וידאל, שנהג תחת השפעת אלכוהול, ריסק את הפרארי שלו ונעצר על ידי המשטרה. גם אצל הסלסטה היו צרות גדולות בשל תאונת דרכים, לאחר שאביו של החלוץ אדינסון קבאני נהג שיכור אתמול ודרס למוות אופנוען. כוכב פריס סן ז'רמן שקל לעזוב את הטורניר בשל כך, אולם לבסוף החליט להישאר וינסה להוביל את נבחרתו, שכמובן חסרה את לואיס סוארס, לשלב הבא.

בארבע גרסאות קודמות של הקופה, אורוגוואי העיפה את המארחת של הטורניר. לפני ארבע שנים, גם אז ברבע הגמר, היא עשתה זאת והיממה את ארגנטינה עם ניצחון בפנדלים. צ'ילה מנגד, לא העפילה לחצי גמר הקופה מאז 1999 ופחות ממקום בין ארבע הגדולות יהיה עבורה אכזבה עצומה.

המפגש האחרון בין הנבחרות היה משחק ידידות בנובמבר, גם אז בסנטיאגו ובו האורוגוואים ניצחו 1:2 אחרי מהפך ושער מכריע בדקה ה-80. המפגש הרשמי האחרון, במרץ 2013, התקיים כמו המשחק הלילה ב"אסטדיו נסיונאל" ואז ידה של צ'ילה הייתה על העליונה עם 0:2 במסגרת מוקדמות המונדיאל. בקופה אמריקה של 2011, צ'ילה סיימה ראשונה את בית ג' ואורוגוואי שנייה אחרי 1:1 ביניהן בשלב הבתים.

שחקן נבחרת צ'ילה, גארי מדל, חוגג עם החברים. AP
הדחה מוקדמת תיחשב לאכזבה גדולה עבור צ'ילה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully