וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 24.6: בן רייכרט ייצא למחנה האימונים

הקשר ייתן הזדמנות לאלופה, יוקאנוביץ' שלח מסר לשחקניו החדשים. מכבי חיפה מתכוננת לפרישה של בוקולי, זר חדש על סף חתימה בהפועל חיפה. גיא דיין בעפולה. עדכונים חיים לאורך היום

20:00: גיא דיין חתם בהפועל עפולה

קשר הפועל פתח תקוה בעונה החולפת, גיא דיין, חתם בהפועל עפולה מהלאומית. דיין עבר בקיץ שעבר למלאבס אחרי ששיחק מספר עונות בהפועל עכו. הקבוצה תקיים את אימון הפתיחה שלה ביום שלישי הבא.

9:19: ברונו פיניירו בדרך להפועל חיפה

יואב כץ חתם על טיוטת החוזה של הקשר הפורטוגלי ברונו פיניירו והוא בדרכו להצטרפות להפועל חיפה, אם יסכים לחתום בעצמו לאחר כמה שינויים אחרונים. הקבוצה במשא ומתן גם עם חנן ממן (שלמה וייס)

8:37: מכבי חיפה מתכוננת לפרישה של בוקולי

גוסטבו בוקולי צפוי להודיע במהלך היום על פרישה מכדורגל. הקשר שסיכם עם מכבי חיפה כי יודיע על כך לאחר שיחזור מחופשה פרטית מברזיל, הודיע אתמול בחשבון הפייסבוק שלו לאוהדי מכבי חיפה כי "זהו אחד הימים הכי קשים בחיי. אני מכין משהו לכולכם. מחר באופן בלעדי כאן" (איציק יצחקי)

8:00: המסר של יוקאנוביץ' לשחקני מכבי תל אביב

סלבישה יוקאנוביץ' לא הרבה לדבר עם שחקניו החדשים באימון הבכורה שלו אתמול, והמעט שכן אמר היה: "לכל אחד יש את העבר שלו במועדון הזה. צפיתי בהרבה משחקים שלכם. מהיום, לכולם כאן יש הזדמנות שווה, כי הדף הוא נקי וחלק עבור כל אחד מכם". בן רייכרט הבהיר למקורביו שהוא מתכוון לצאת למחנה האימונים עם הצהובים, אך אם יראה שהמאמן החדש לא בונה עליו, יבקש להיות מושאל פעם נוספת לקבוצה אחרת (יניב טוכמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully