וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: הכול מוכן לקראת רבעי הגמר. מי תעצור את גרמניה?

הגרמניות, שייפגשו בשלב שמונה הגדולות את צרפת החזקה, רוצות להשלים "דאבל" עבור המדינה (ו', 23:00). ארה"ב החסרה מול סין (ש', 2:30), האלופה יפן נגד אוסטרליה (ש', 23:00), המארחת קנדה תפגוש את אנגליה (א', 2:30)

שחקניות נבחרת גרמניה בכדורגל. Dennis Grombkowski, GettyImages
מקום ראשון בעולם. נבחרת הנשים של גרמניה/GettyImages, Dennis Grombkowski

מונדיאל הנשים, הנערך בימים אלה בקנדה, מתקרב לרגעי השיא שלו והלילה (בין שלישי לרביעי), הושלמה תמונת שמונה העולות לרבע הגמר, כאשר יפן, אלופת העולם המכהנת, ניצחה 1:2 את נבחרת הולנד.

סאורי אריאושי כבשה את השער הראשון עבור היפניות כבר בדקה העשירית, לאחר שכדור ניתז אליה לרגל מהמשקוף. 12 דקות לסיום, יפן הכפילה את יתרונה כאשר מהלך קבוצתי מופלא הסתיים בבעיטה מסובבת ומדויקת מ-16 מטרים של מיזהו סקאגוצ'י. בתוך תוספת הזמן, קירסטן ואן דה ון ניצלה שגיאה חמורה של השוערת היפנית וצימקה בנגיחה, אבל לא יותר מזה.

שחקניות נבחרת יפן בכדורגל. Rich Lam, GettyImages
גם האלופה עלתה. היפניות חוגגות מול הולנד/GettyImages, Rich Lam

רבעי הגמר ייצאו לדרך ביום שישי הקרוב (23:00), עם מפגש מרתק בין המדורגת 1 בדירוג פיפ"א העולמי, נבחרת גרמניה החזקה, למדורגת 3, נבחרת צרפת. מיד לאחר מכן, המדורגת 2 בעולם, נבחרת ארצות הברית המסקרנת, תנסה להתגבר על החוסרים במרכז המגרש כאשר תפגוש את סין (בין שישי לשבת, 2:30).

ביום שבת (23:00), יפן תעלה אל כר הדשא למשחק מול ה"מתילדאס", נבחרת אוסטרליה, שבשמינית הגמר הדהימה את ברזיל עם 0:1. המשחק שינעל את רבע הגמר ייערך בין המארחת קנדה לנבחרת אנגליה (בין שבת לראשון, 2:30).

חצאי הגמר ייערכו בלילה שבין רביעי לחמישי (2:00) ובלילה שבין חמישי לשישי (2:00) והגמר הגדול יתקיים בלילה שבין ראשון לשני (2:00).

נכון לרגע זה, שתי מלכות השערים של הטורניר הן שחקניות נבחרת גרמניה, אניה מיטאג וסליה סאסיץ', שכבשו חמישה שערים כל אחת. אחד ממוקדי העניין הנוספים הוא הניסיון של אבי וומבאך האמריקאית, שכבשה עד כה פעם אחת בטורניר והחמיצה פנדל בשמינית הגמר, למצוא את הרשת בפעם ה-15 בתולדות המונדיאלים ולהשתוות למרתה, שחקנית נבחרת ברזיל, שטיפסה למקום הראשון במהלך הטורניר הנוכחי, אולם כאמור, כבר הודחה ממנו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אבי וומבאך אלכס מורגן נבחרת ארצות הברית בכדורגל נשים. Kevin C. Cox, GettyImages
וומבאך תשבור את השיא? אלכס מורגן תבריק?/GettyImages, Kevin C. Cox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully