וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש במחנה האימונים את ווזדובץ', דיוסגיורי ואנז'י

24.6.2015 / 16:00

הצהובים יטוסו בראשון למחנה אימונים באוסטריה וייפגשו יריבות מסרביה, הונגריה ורוסיה. יוקאנוביץ' ערך שיחת בכורה עם שחקניו: "לכולם תהיה הזדמנות שווה". רייכרט ייצא למחנה וינסה להשתלב

קובי אליהו

מכבי תל אביב, אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות, יצאה אתמול (שלישי) לדרך חדשה עם הצגתו של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים הרשמית שערך המועדון. לאחר אותו אירוע, הצהובים עלו לכר הדשא להתאמן ואת השיחה הראשונה שלו עם שחקניו החדשים פתח המאמן הסרבי במילים: "אני מכיר את ההיסטוריה של מכבי תל אביב ויודע בדיוק מה עשיתם בעונה שעברה".

יוקאנוביץ' לא הרבה לדבר אתמול עם השחקנים ואולי הוא מעדיף לחכות עד ששחקני הנבחרת, שטרם החלו באימונים, יגיעו אף הם, לפני שהוא מעביר לקבוצה את המסרים שלו. הסרבי בכל זאת הוסיף: "לכל אחד יש את העבר שלו במועדון הזה. צפיתי בהרבה משחקים שלכם. מהיום, לכולם כאן יש הזדמנות שווה, כי הדף הוא נקי וחלק עבור כל אחד מכם".

מיד לאחר דברים אלה, החל אימונו הראשון של יוקאנוביץ' בקרית שלום ובו השתתפו מרבית שחקני הקבוצה וביניהם ברק בדש, שהאריך אתמול את החוזה שלו, כמו גם שני השחקנים שהושאלו בעונה שעברה להפועל תל אביב, בן רייכרט ושון גולדברג. רייכרט הבהיר למקורביו כי הוא מתכוון לצאת עם מכבי תל אביב למחנה האימון, במטרה להשתלב מקצועית בקבוצה. יחד עם זאת, ייתכן מאוד כי אם הוא יראה במהלך המחנה שיוקאנוביץ' לא בונה עליו לקראת העונה הקרובה, יבקש רייכרט לצאת שוב בהשאלה לקבוצה אחרת.

האלופה תצא ביום ראשון למחנה האימונים שלה באוסטריה והיום נודעה זהות היריבות. הצהובים ייפגשו את ווזדובץ' ב-30.6, את דיוסגיורי מהונגריה (3.7) ואנז'י הרוסית ב-7.7. היריבות הללו יהוו הכנה לקראת המפגש הכפול עם היברניאנס במוקדמות ליגת האלופות.

שחקני מכבי תל אביב, בן רייכרט, ברק בדש, ברק לוי. קובי אליהו
בדש נשאר, בינתיים גם רייכרט וברק לוי/קובי אליהו

על כר הדשא ניתן היה לראות אתמול גם את שני השחקנים המבטיחים של קבוצת הנוער שזכתה אשתקד באליפות, סוהיל ארמלי ודן גלזר. שוער המשנה ברק לוי, שהבהיר בתום העונה האחרונה כי מבחינתו הוא חייב לשחק כשוער ראשון בקבוצה כלשהי, טרם מצא קבוצה כזו ונכון לרגע זה הוא נשאר במכבי תל אביב.

אחד משחקני הקבוצה אמר אתמול: "אלמלא ההבדל הפיזי בין פאקו ליוקאנוביץ' ואלמלא השינוי העיצובי בחולצה של אדידס, אפשר היה לחשוב שאנחנו בעונה שעברה. אי אפשר להתעלם מכך שלמאמן החדש יש נוכחות מרשימה, עם הגובה שלו".

ביום שישי יצטרפו לאימונים ערן זהבי, דור מיכה, עמרי בן הרוש, טל בן חיים 1 וטל בן חיים 2, שחקני נבחרת ישראל. גם נוסא איגייבור ישוב לקראת יום שישי ויומיים לאחר מכן, הקבוצה כבר תמריא למחנה האימון באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully