וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה פנתה לאנחל די מריה, שהשיב כי ישמח להגיע אליה

האם "האיטריה" יהפוך לשחקן ה-34 בהיסטוריה שמשחק גם עבור ריאל מדריד וגם עבור הקטאלנים? אלופת אירופה יצרה קשר עם השחקן, שעל פי השמועות מעוניין לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בהקדם

one
שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנחל די מריה. GettyImages
עונה רעה באולד טראפורד. די מריה/GettyImages

רק 33 שחקנים לאורך ההיסטוריה שיחקו גם עבור ריאל מדריד וגם עבור ברצלונה. כעת, ייתכן שמספר 34 בדרך. על פי התקשורת הקטאלנית, ברצלונה יצרה בימים האחרונים קשר עם הסוכן של אנחל די מריה, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד בעונה האחרונה והציעה לו להצטרף לקבוצה. "האיטריה", דרך אותו סוכן, השיב לברצלונה כי הוא מעוניין מאוד לבצע את המעבר ואם אפשר, כמה שיותר מהר, זאת לאחר עונת בכורה די מסויטת באולד טראפורד.

בסביבת ברצלונה הבהירו כי האפשרות שעסקה שכזו תצא אל הפועל היא ריאלית, אולם עוד רחוקה ממימוש. הבחירות לנשיאות ברצלונה, שייערכו בעוד קצת פחות מחודש, כמו גם טורניר הקופה אמריקה בו די מריה משתתף, עוצרים נכון לרגע זה כל פעולה רשמית מצד אלופת אירופה, אולם ייתכן שבהמשך הקיץ היא תגיש הצעה לשדים האדומים ותנסה לרכוש את הארגנטינאי, כאשר מי שכמובן תומך בהבאתו הוא חברו הטוב מהנבחרת, ליאונל מסי.

המאמן לואיס אנריקה מאוד מעוניין לראות את די מריה מגיע. למרות ההצלחה המסחררת בעונתו הראשונה על הקווים בקאמפ נואו, לואיס אנריקה, שבעצמו שיחק בריאל מדריד ולאחר מכן גם בברצלונה, משוכנע שהקבוצה זקוקה לעוד שחקן מהיר על המגרש, כזה שיכול להסתדר במצבי אחד-על-אחד, לעבור את השחקן שלו ולהפריע להגנה, המרוכזת במשחקים רבים בשמירה צמודה על מסי או ניימאר. די מריה הוא אחד השמות הבולטים ברשימת השחקנים המצומצמת עליה חולמים בקאמפ נואו, שם כמובן עדיין צריכים להתמודד גם עם העונש שאוסר עליהם לשתף שחקנים חדשים עד החורף הקרוב.

די מריה נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד מריאל מדריד לפני עשרה חודשים תמורת כ-80 מיליון יורו, אולם התקשה להישאר בריא ביונייטד, לא הסתדר עם לואי ואן חאל ורשם רק ארבעה שערים ב-32 הופעות בכל המסגרות.

סוכנו של די מריה מכחיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully