וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנבחרות צעירות: גרמניה ודנמרק העפילו לחצי גמר

למרות 1:1 מול מארחת הטורניר, צ'כיה שהודחה, המאנשאפט עלו לחצי הגמר מהמקום השני בבית. ניקו שולץ כבש. רסמוס פאלק ו-ויקטור פישר נתנו לדנים 0:2 על סרביה

שחקן נבחרת דנמרק הצעירה, רסמוס פאלק, חוגג. AP
דנמרק עלתה מהמקום הראשון. רסמוס פאלק חוגג/AP

אליפות אירופה לנבחרות צעירות הנערכת בימים אלו בצ'כיה מתקרבת אל שלבי ההכרעה. הערב (שלישי) נבחרות גרמניה ודנמרק היו לראשונות שהעפילו לחצי הגמר, כשמחר השתיים יידעו מי יהיו יריבותיהן בשלב הבא, כאשר אנגליה תפגוש את איטליה ופורטוגל את שבדיה.

הגרמנים עלו לחצי הגמר למרות שניצחו משחק אחד בלבד מתוך שלושה בשלב הבתים. המשחק הראשון נגמר ב-1:1 מול סרביה, כשהניצחון היחידי עד עתה בטורניר הגיע במשחק השני, 0:3 על דנמרק. המשחק השלישי שנערך הערב נגמר גם כן ב-1:1, הפעם מול צ'כיה, וזה הספיק עבור הגרמנים למקום בחצי הגמר. ניקו שולץ כבש את שער היתרון של המאנשאפט בדקה ה-55, לדיסלב קרייצי השווה עבור הצ'כים בדקה ה-66. המארחת ידעה שניצחון היה מקנה לה מקום בשלב הבא, אך היא לא השכילה לכבוש שער שהיה מדיח את גרמניה.

במשחק השני בבית דנמרק ניצחה 0:2 את סרביה ועלתה מהמקום הראשון בבית. רסמוס פאלק (21) ו-ויקטור פישר (47) כבשו את השערים עבור הדנים, שניצחו שני משחקים לעומת הפסד אחד עד עתה בטורניר. סרביה, כמו צ'כיה, תראה את שאר המשחקים בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully