וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "ברור שאנחנו מתרגשים". טימור: "תהיה אווירה מטורפת"

23.6.2015 / 20:40

התרגשות גדולה בהפועל ירושלים לקראת משחק הגומלין מול הפועל אילת בחמישי. המאמן: "מחכים לנו גם רגעים קשים". הגארד: "מבינים את גודל המעמד. מן הסתם זה המשחק הכי חשוב של העונה"

קובי אליהו

הפועל ירושלים שבה הערב (שלישי) להתאמן לקראת המשחק השני בגמר סל 2015 מול הפועל אילת. כזכור, האדומים ניצחו בעיר הדרומית אמש (שני) 65:80 ויכולים להרשות לעצמם להפסיד עד 14 הפרש ובכל זאת לזכות באליפות הראשונה בתולדות המועדון. בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים כבר בסיום המשחק באילת כי הסיפור עוד לא גמור וכי עליהם להתייחס למשחק השני בגמר כאל משחק חדש שעליהם לנצח אותו. במקביל הנהלת הפועל ירושלים עסוקה מאז שעות הצהריים בניסיון גיוס ואיתור כרטיסים נוספים עבור אוהדי הקבוצה לאחר שכל הכרטיסים שהוקצו לאוהדים האדומים שאינם מנויים נחטפו תוך שתי דקות.

שחקן הפועל אילת, ניב ברקוביץ', מול שחקן הפועל ירושלים, בר טימור. ברני ארדוב
מתרגש. בר טימור/ברני ארדוב

"התרגשות בטוח יש, בכלל להגיע למעמד הזה, זה מאוד מכובד, וזה לוקח איתו את הרגשות והאמוציות שלו", אמר דני פרנקו. "צריך לתעל את ההתרגשות והאנדרלין למקום של שליטה ולמקום שזה יכול לעזור לנו לנצח במשחק הזה. זה שונה משנה שעברה כי אני בכובע השני ואני מארח את המשחק השני, וזה קצת אחרת. גם אז המשחק היה צמוד יותר, נגמר 4 הפרש, זה אחרת. זה שונה מאוד, הקבוצה היא שונה, אז כל הסיטואציה הופכת להיות אחרת, וצריכים התייחסות אחרת משנה לשנה כדי להגיע למשחקים האלה טוב".

המאמן המשיך: "לא יודע מה אילת יכולה לעשות, זה לא בשליטה שלי, מה שבשליטה שלי זה הפועל ירושלים ורק זה מעניין אותי, איך נגיע ובאיזה רוח קבוצתית נגיע. המשחק יהיה יותר בקטע המנטאלי ופחות בקטע של כדורסל.
אני לא היסטוריון אלא מאמן כדורסל, ואנחנו מכירים המון מקרים מהמון סיטואציות בעבר שדברים כאלה קרו אבל לא חושב שיש לזה נגיעה אלינו. כל סיטואציה היא שונה, וצריכים לקחת כל מקרה לגופו, והמקרה שלנו לא דומה לשום דבר אחר. אנחנו צריכים לבוא מבחינת מה שמייחד אותנו כקבוצה ומה שעשה אותנו טובים במחצית השנייה של העונה, ולהביא את אותם הפרמטרים למשחק הזה".

עוד אמר פנקו: "אני מסכים שהיו דברים שעשינו לא טוב במשחק הזה, ומניח שלא הכל יהיה מושלם במשחק הבא. נשים את הדעת על נושא ריבאונד ההגנה, אבל לפעמים כששמים את הדעת על דבר אחד, מקבלים ממקום אחר. אי אפשר לכסות הכל, המודעות תהיה, אבל זה לא המפתח היחיד שנצטרך לעמוד בו, ורמת הריכוז שלנו פה, במיוחד שאנחנו משחקים בבית עם כל החגיגה שמסביב, תצטרך להיות כזאת שהיא מנוטרלת מכל המעטפת שמסביב שנוכל להציג את הכדורסל שלנו, וזה המפתח מבחינתי. לא בכדי התייחסתי לקהל שלנו בסוף המשחק כי זה הדבר הכי טרי. הרגשנו באילת מאוד בבית והאווירה באולם הייתה תומכת ואיתנו וזה נדיר, זה נתן לנו המון כוחות, מהשניה שהגענו לעיר, שהשחקנים רק נחתו וראו את הקהל זה נתן להם להבין שמדובר במשהו אחר. יש לנו הרבה שחקנים בקבוצה ששיחקו על תארים בחיים שלהם, שחקנים מנוסים, ואנחנו חוזרים לסיטואציה שאנחנו רצינו להיות בה. נצטרך את הריכוז ואת הקהל שלנו שיעזרו לנו ברגעים הקשים שיהיה מחר, ואין לי ספק שיהיו כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו. ברני ארדוב
"מניח שלא הכול יהיה מושלם". דני פרנקו/ברני ארדוב

"מן הסתם זה המשחק הכי חשוב העונה ואנחנו מתרגשים מאוד", אמר בר טימור. "זה טבעי שתהיה התלהבות אחרי כזה משחק, אבל ברגע שנגמר המשחק דיברנו אחד עם השני והבנו שזו רק מחצית אחת. הבנו שאנחנו חייבים לרדת לקרקע כמה שיותר מהר ועשינו את זה. אנו מבינים את הסיטואציה ואת המעמד, ועם כל זה שהיה מאוד מרגש הראש כבר ביום חמישי. לא יודע אם לקרוא לזה לחץ, יש התרגשות וזה טבעי וטוב. אנחנו לא מסתכלים על ההפרש, אלא מסתכלים על זה כמשחק. כמו שלא הסתכלנו במשחק הראשון על ההפרש, אז נעשה את זה טוב גם ביום חמישי".

הגארד המשיך: "מבחינתנו אנחנו לא מתייחסים לפציעה של פאלמר, לא שמתי לב שהוא נפצע ולא חזר, זה פחות עניין שלנו, אנחנו רוצים לעשות את הדברים שאנחנו טובים בהם וללכת למקומות שאנחנו חזקים בהם, נבוא מוכנים ואני מקווה שיהיה בסדר. מרגש להיות מול ארנה מלאה ב-11 אלף איש, ואני שמח שזה פה, מקווה שזה ייתן לנו יותר ביטחון, בטוח שתהיה אווירה מטורפת. מבינים את גודל המעמד, כי זה יכול להיות סוג של היסטוריה אבל מנסים להתנתק מהרעש מסביב ולהתרכז במה שאנחנו יכולים לעשות, יודעים שזה דבר גדול מאוד"
.
טימור סיכם: "הייתי בקבוצה גם לפני המשחק ההוא נגד מכבי, אולי מאז אני יותר טוב. עברתי פציעה קטנה באצבע, הזמן עשה לי יותר טוב, המשחק הזה הרים אותי אבל גם לפני זה הייתי ותרמתי לקבוצה. כל הסיבוב השלישי גם ההצטרפות של דיון וטיי, והתחברנו לקראת הסוף. הייתה לנו ירידה אחרי אירופה, אבל המשחק ההוא נגד מכבי יכול להיות שעשה מפנה עבורנו. אפיק הוא שחקן משמעותי באילת וזה היה אחד המפתחות במשחק הראשון וזה יהיה מפתח במשחק השני, זה עבודה קבוצתית של כולנו, עשינו עבודה טובה במשחק הראשון ונצטרך להמשיך עם זה. אני חושב שזאת סיטואציה שונה מגמר הגביע, אנחנו בכושר יותר טוב, הגמר הגביע היינו בפיק אחרי חצי גמר, זה שונה".

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ימלאו את הארנה. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully