וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה את עופר ורטה, מו"מ החל מול מ.ס אשדוד

23.6.2015 / 19:42

האדומים מעוניינים במגן הימני של מ.ס אשדוד ומו"מ בין הצדדים כבר החל. קבוצתו דורשת 400 אלף יורו, סכום שהפועל תל אביב לא מוכנה לשלם. למרות זאת, הצדדים מאמינים שההעברה תיסגר

אתר רשמי
עופר ורטה שחקן מ.ס אשדוד. ניב אהרונסון
יישאר בליגת העל? עופר ורטה/ניב אהרונסון

הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד נמצאות במגעים מתקדמים להעברתו של המגן הימני, עופר ורטה. בהפועל תל אביב סימנו את ורטה כשחקן שהם רוצים לעונה הבאה ומאחר שאשדוד ירדה לליגה הלאומית הם בטוחים שג'קי בן זקן ייתן לוורטה להתקדם כפי שיעשה גם עם אופיר מרציאנו. בין הצדדים כבר נפתח משא ומתן, כאשר אשדוד מבקשת כ-400 אלף דולר עבור השחקן ואילו הפועל תל אביב רוצה לשלם סכום נמוך יותר, כאשר התשלום יתפרס על פני מספר תשלומים שנתיים, כשבכל עונה האדומים יעבירו כ-150 אלף שקלים מתוך הסכום הכולל.

כרגע קיימים עדיין פערים בין הצדדים, אבל בשני המחנות העריכו כי בעזרת רצון טוב של הצדדים ניתן יהיה לסגור את העסקה, למרות שבן זקן הבהיר לאנשיו שהוא לא יתנגד אם המגן יישאר בסופו של דבר וינסה לעזור למועדון להעפיל לליגת העל.

ורטה בן ה-25 גדל במ.ס אשדוד ומשחק בקבוצה הבוגרת מעונת 2010. העונה הוא רשם 23 הופעות בליגה, 22 מתוכן בהרכב, כשבסיום העונה ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית. בנוסף, הוא מחזיק בשתי הופעות בנבחרת ישראל.

ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
יאשר את המעבר? ג'קי בן זקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully