וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל סקוורר עזב את הפועל תל אביב וחתם לשנתיים בנס ציונה

23.6.2015 / 19:45

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הכתומים צירפו את הגארד של הפועל תל אביב שתשתתף בתשלום שכרו. נדב זילברשטיין: "הגעתו של יחזקאל תהווה צעד נוסף בהתקדמות שלו כשחקן ושלנו כמועדון"

one

עירוני נס ציונה הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של יחזקאל סקוורר לשנתיים. על הגעתו הצפויה של הגארד שהחזיק בחוזה בהפועל תל אביב לקבוצה הכתומה, פורסם לראשונה בוואלה ספורט אתמול בבוקר. נס ציונה ניהלה עם האדומים מגעים זה תקופה ארוכה, לאחר שנודע להם כי הפועל תל אביב מעוניינת לשחרר את השחקן, ולבסוף הגיעו לסיכום לפיו הקבוצה של נדב זילברשטיין תיקח על עצמה את רוב עלויות השכר של סקוורר, והפועל תל אביב תשלים את שכרו.

"אני מאוד שמח על הצטרפותו של יחזקאל, העונה שמנו לעצמנו מטרה לבנות קבוצה קשוחה, שומרת וארגסיבית, דבר שהופך את החיבור לקבוצה עם יחזקאל לטבעי", אמר נדב זילברשטיין בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה. "אין לי ספק שהגעתו של יחזקאל לנס ציונה תהווה צעד נוסף בהתקדמות שלו כשחקן ושלנו כמועדון". היו"ר יניב מזרחי הוסיף: "הקו המוביל אותנו בעונה הבאה הוא לבנות קבוצה קשוחה ולוחמת ,יחזקאל מתחבר מאד לפאזל הזה.מעבר לכך יחזקאל הוא אישיות שמתאימה בדיוק לאופי של המועדון שלנו ואני בטוח שהוא יהפוך להיות חלק מהמשפחה".

סקוורר (26, 1.80) החל את צעדיו הראשונים בליגת העל בעונת 2007/08 במדי גבעת שמואל. בהמשך עבר סקוורר למ.כ הבקעה במדיה שיחק גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית. לאחר חמש שנים בבקעה הדרים סקוורר ועבר לשחק בהפועל אילת תחת עודד קטש. באותה עונה רשם סקוורר 4 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק במסגרת הליגה הסדירה ו-6.9 נקודות ו-2 אסיסטים בפלייאוף. לאחר עונה זו חזר סקוורר למרכז וחתם בהפועל חולון ובעונה שעברה רשם 5.2 נקודות ו-2.5 אסיסטים למשחק ב-18.3 דקות בממוצע.

הרכז מצטרף לאור סולומון, טל דן ומיטשל וואט שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה בקבוצה. לוואט יש אופציית יציאה תמורת פיצוי, ובנס ציונה מקווים כי יישאר. בקבוצה מחכים לשובו של מאיר טפירו מחופשה בארצות הברית על מנת לסכם עמו לעונה נוספת.

שחקן הפועל תל אביב יחזקאל סקוורר. ברני ארדוב
מתאים בדיוק לקבוצה שנס ציונה רוצה לבנות. סקוורר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully