וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? ריבאלדו חוזר למגרשים כדי להציל מירידה קבוצה שבבעלותו

כוכב העבר, כיום בן 43, הודיע כי יצטרף לאימוני ומשחקי מוגי מירים, הנמצאת בבעלותו ומדורגת אחרונה בליגה השנייה בברזיל: "מקווה שהנוכחות שלי תוציא את הקבוצה מהבוץ, אני חוזר רק באופן זמני"

כדורגלן העבר ריבאלדו. AP
מהלך אצילי. ריבאלדו/AP

מי מאיתנו לא מתגעגע לריבאלדו? הפנטזיסט הברזילאי עם השמאלית הקסומה, שכיכב בברצלונה ומילאן בעבר, מוכן להגשים לכם את החלום. שחקן העבר בן ה-43, שפרש במרץ 2014, הודיע היום (שלישי) כי הוא מתכוון לחזור למגרשים כדי להציל את מוגי מירים, הקבוצה בה גדל ובה הוא משמש כיום כבעלים ונשיא בפועל, מירידה לליגת השלישית בברזיל.

הקשר כבר הודיע כי החל להתאמן באופן סדיר עם השחקנים עימם הוא מנהל ביומיום יחסי מעביד-עובד, וינסה להיות מוכן כבר למשחק שייערך בעוד שבוע. אחרי שמונה מחזורים צברה מוגי מירים שלוש נקודות בלבד, והיא מדורגת במקום האחרון בטבלה.

"אחרי הרבה מחשבות, החלטתי להצטרף לקבוצה. אני מאמין שאם אחזור להתאמן עם הקבוצה ואתרום מנסיוני, נצלח את הסיטואציה הקשה שאנחנו נמצאים בתוכה כרגע. ברור לי שהחזרה למגרשים שוב תגרום לי להקריב את המשפחה, אבל אני מקווה שכבר בקרוב המועדון יהיה במצב נוח ורגוע יותר. אני משוכנע שהנוכחות שלי תוציא את השחקנים מהמצב הזה, אנחנו לא צריכים להילחם על ירידה, אלא להיות קבוצת מרכז טבלה. אני לא חוזר לשחק באופן קבוע, זה מה שבטוח".

ככה נראה ריבאלדו בסיבוב האחרון במוגי מירים, אז שיחק לצד בנו

ריבאלדו נחשב לאחד השחקנים הגדולים בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים. לאירופה הוא הגיע ב-1996/97, ואחרי עונה מצוינת בדפורטיבו לה קורוניה נדד לברצלונה, במדיה בילה חמש שנים נפלאות. הרגע הזכור ביותר שלו משם היה כמובן המספרת הבלתי נשכחת מול ולנסיה בתום עונת 2000/01, מספרת שהעניקה לבארסה כרטיס יקר לליגת האלופות. לאחר מכן עבר הברזילאי לאולימפיאקוס ומשם לאא"ק אתונה, ולפני ששב לברזיל לדמדומי הקרייר ההספיק לשחק גם בליגה הרוסית. בסך הכל, רשם ריבאלדו 509 הופעות רשמיות בקריירה בהן הבקיע 254. במדי נבחרת ברזיל מצא את הרשת 34 פעמים ב-74 הופעות.

בארון התארים שלו ניצבת בגאון בין היתר זכיה בליגת האלופות עם מילאן ב-2003, שתי אליפויות עם ברצלונה, שלוש עם אולימפיאקוס, וכמובן, זכיה בגביע העולמי עם נבחרת ברזיל ב-2002. ב-1999 נבחר לשחקן השנה בכדורגל העולמי.

  • עוד באותו נושא:
  • ריבאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully