וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי צפוי להודיע ברביעי על פרישה מכדורגל

24.6.2015 / 0:05

הקשר לא ימתין עד חזרתו מחופשה והבטיח כי ייצא בהודעה רשמית. לאוהדים כתב בפייסבוק: "אחד הימים הכי קשים בחיי. מכין משהו לכולם מחר באופן בלעדי כאן". ורד במגעים עם דינמו בוקרשט

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יתלה את הנעליים. גוסטבו בוקולי/ברני ארדוב

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, היה אמור להודיע על פרישה מכדורגל מיד לאחר חזרתו מחופשה בשבוע הבא, אולם הקשר השוהה בברזיל לא מתכוון להמתין וכבר מחר (רביעי) צפוי להודיע על פרישה מכדורגל. "זהו אחד הימים הכי קשים בחיי. אני מכין משהו לכולכם. מחר באופן בלעדי כאן", כתב בוקולי בחשבון הפייסבוק שלו. על הכוונה של בוקולי לפרוש פורסם בוואלה ספורט בחודש ינואר. במכבי חיפה, כזכור, טענו כי בוקולי חייב לפרוש מכדורגל גם מסיבה רפואית ולא רק מתוך החלטה מקצועית.

קשר מכבי חיפה בעונה החולפת, עידן ורד, לא זומן לפתיחת האימונים של הקבוצה לאחר שסיים את חוזהו בתום העונה, ובימים הקרובים הוא עשוי לחתום במועדון גדול ברומניה, דינמו בוקרשט.

על פי דיווחים ברומניה, השחקן נמצא במגעים עם המועדון. ורד עצמו כבר נחת במדינה וייפגש עם נשיא המועדון, כשמיד לאחר הפגישה צפויה להתקבל החלטה סופית. ורד מחזיק בהצעה נוספת מרומניה, מטרגו מורש, סגנית האלופה.

ורד הוא שחקן חופשי ומחזיק בדרכון רומני, כך שלא ייחשב כזר. על פי הדיווח, המאמן מירצ'ה רדניק יקבל החלטה לגבי הקשר בן ה-26. דינמו נחשב למועדון גדול ברומניה, אך בעונה החולפת סיימה רק במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully