וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב, אולימפיאקוס ומלאגה בעקבות ארטיום פרחוסקי

עוד אקס ניז'ני ינחת ביד אליהו? ביוון גורסים כי אולימפיאקוס המועמדת המובילה להחתימו, אך גם הצהובים והספרדים בתמונה. מחירו: כ-700 אלף יורו לעונה. דאנסטון ובראון חתמו באנדולו אפס

אימג'בנק GettyImages
שחקן ניז'ני נובגורוד ארט פרחוסקי. GettyImages
בדרך חזרה לישראל? פרחוסקי/GettyImages

מכבי תל אביב ממשיכה להרכיב את הפאזל לעונה הבאה. אחרי שהחתימה את טיילור רוצ'סטי, היא עשויה לצרף שחקן נוסף ששיחק בעונה החולפת בניז'ני נובגורוד - ארטיום פרחוסקי. באתר היווני sport 24 מדווחים היום (שלישי) כי מכבי תל אביב מעוניינת לצרף את הסנטר הבלארוסי, וכי היא אחת מבין שלוש המועמדות הסופיות לצרפו לצד אולימפיאקוס ומלאגה. על פי הדיווח, אולימפיאקוס זוכה לעדיפות ומצויה במגעים מתקדמים יותר עם הסנטר, ששיחק לפני שתי עונות בהפועל ירושלים, וכי הוא דורש בסכום שנע סביב 700 אלף יורו לעונה.

פרחוסקי, שרשם עונת שיא במדי הקבוצה הרוסית בעונה החולפת והעמיד ממוצעים של 13 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2 חסימות למשחק, הוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף גם לצסק"א מוסקבה, בה ייחשב כשחקן מקומי. על פי דיווחים ביבשת, מכבי תל אביב עקבה לאורך העונה אחרי כמה משחקני ניז'ני נובגורוד, ובהם טיילור רוצ'סטי, טריי תומפקינס (שחתם בינתיים בריאל מדריד) וגל מקל, כמובן.

צפו בביצועיו של פרחוסקי בעונה החולפת

* אנדולו אפס ממשיכה להתחמש, והודיעה היום רשמית על החתמתם של של בריאנט דאנסטון ודרק בראון. דאנסטון בן ה-29, ששיחק בעבר בישראל, מצטרף מאולימפיאקוס במדיה שיחק במשך שתי עונות וזכה פעמיים ברציפות בפרס שחקן ההגנה של העונה ביורוליג. בראון בן ה-27 כיכב בשתי העונות האחרונות בקובאן הרוסית.

* באמברג, שתחזור ליורוליג בעונה הקרובה, האריכה את חוזהו של הרכז המצוין בראד וונאמייקר, שזכה ב-MVP הליגה הגרמנית והוזכר כמועמד וודאי לעזוב לקבוצה עם שם גדול יותר באירופה. גם חוזהו של יאניס סטרליניקס הוארך.

בריאנט דאנסטון שחקן אולימפיאקוס (אמצע) מול ולנסיה. GettyImages
עובר לטורקיה. דאנסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully