וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: זאביק חיימוביץ' חתם לעונה אחת

23.6.2015 / 16:06

הבלם בן ה-32 חזר לקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית שלו והפך לשחקן השלישי שחותם בקבוצה מהשרון לקראת העונה הבאה: "רעננה היא בית חם ששואף תמיד להצלחה והישגיות"

שחקן מ.ס אשדוד, מוראד אבו ענזה, מול שחקן בית"ר ירושלים, זאב חיימוביץ'. מגד גוזני
חזר אחרי סיבוב ארוך. חיימוביץ'/מגד גוזני

זאביק חיימוביץ' חתם היום (שלישי) לעונה אחת בהפועל רעננה. הבלם בן ה-32 למעשה חוזר לקבוצה בה הוא התחיל את הקריירה המקצוענית שלו אי שם ב-2001. חיימוביץ' שיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים, סיים את חוזהו והצטרף היום לרעננה.

חיימוביץ' אמר: "אני שמח מאוד לחזור לקבוצה בה התחלתי את הקריירה המקצוענית שלי. רעננה היא בית חם ששואף תמיד להצלחה והישגיות. אני מודה מאוד לבעלים אשר אלון ולמאמן חיים סילבס על האמון בי. מבטיח לעשות את הטוב ביותר למען הצלחת הקבוצה". המאמן חיים סילבס הוסיף: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של זאביק למשפחת הפועל רעננה, ומאמינים שהאיכויות שלו כשחקן וכבן אדם יתרמו לנו רבות".

חיימוביץ' שיחק בעבר גם בהפועל פתח תקוה, בני יהודה, מכבי נתניה, טרק גרוזני הרוסית, הפועל תל אביב והפועל רמת גן. הוא מצטרף למגן השמאלי אחמד שעבאן, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר ולקשר ההתקפי האלבני אליס באקאי.

במקביל לצירופו של חיימוביץ', ממשיכים בצוות המקצועי לנסות ולצרף גם שחקנים בחלק הקדמי. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, שני היעדים העיקריים הם שחר הירש ושובל גוזלן, שכרטיסם שייך למכבי חיפה, אולם הם צפויים להיות מושאלים גם בעונה הקרובה. ברעננה כבר החלו במגעים לצרף את צמד החלוצים וכעת ממתינים שיקבלו את השחרור הסופי מסגל הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully