וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שולל את גרסת השופט הצ'ילאני: "באמת שלא עשיתי כלום"

הכוכב הברזילאי, שהורחק מהקופה אמריקה לאחר שלטענת השופט קילל אותו בסיום המשחק מול קולומביה, טוען: "רק חיכיתי כדי לדבר איתו ופתאום הגיעו אנשי אבטחה. חשבו שאני ארביץ לו או משהו"

ניימאר, נבחרת ברזיל, מורחק מול נבחרת קולומביה. AP
מה באמת קרה שם?/AP

הרחקתו של ניימאר מהקופה אמריקה מסרבת לרדת מהכותרות. כוכב נבחרת ברזיל הושעה מארבעה משחקים ולמעשה סיים את הטורניר בעקבות הכרטיס האדום שספג מיד עם סיום המשחק של הסלסאו מול קולומביה במסגרת המחזור השני של שלב הבתים. תחילה, ברזיל הודיעה כי תערער על ההשעייה הארוכה, אולם לאחר מכן היא משכה את הערעור שלה ואתמול (שני), ניימאר כבר עזב את מחנה הנבחרת בסנטיאגו ויצא לחופשה.

ההרחקה הארוכה שספג ניימאר נבעה מכך שעל פי טענת השופט הצ'ילאני של המשחק, אנריקה אוסס, שחקנה של ברצלונה המתין לו במנהרה בדרך לחדר ההלבשה וצעק לעברו: "אתה רוצה להתפרסם על חשבוני, בן זונה".

אלא שכעת, ניימאר מסר את גרסתו לאותם אירועים והיא שונה מזו של אוסס. השחקן טען: "באמת שלא קרה שום דבר. לא עשיתי כלום. תשאלו את השופט למה הוא הרחיק אותי. אחרי ההרחקה, חיכיתי לו במנהרה כדי לשאול על מה ההרחקה. פתאום התקרבו אליי כמה אנשי אבטחה. כנראה הם חשבו שרציתי להרביץ לשופט או משהו כזה. זה כל מה שהיה שם".

אחד מחברי ועדת המשמעת שהרחיקה את ניימאר, אלברטו לוסאדה הארגנטינאי, אמר בתגובה לדברים: "על פי דו"ח השופט, הפעולה של ניימאר הייתה מכוונת ולא חוקית. אסור לחכות לשופט במנהרה ולהעליב אותו. העונש יכול היה להיות גבוה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully