וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ובית"ר טוברוק נמנעו מבוררות בעניין איאד אבו עביד

23.6.2015 / 12:22

הקבוצות סיכמו כי השחקן ישוב תמורת סכום סמלי לטוברוק, שטענה כי הוא שייך לה. אבו עביד צפוי לעבור להפועל תל אביב. בנתניה פנו לעירייה והציעו כי היא זו שתנהל את המועדון עד שיימצא רוכש

one

ראשי מכבי נתניה ובית"ר טוברוק סיימו היום (שלישי) את המלחמה שהתפתחה בין המועדונים במהלך העונה וששיאה היה הריב על זכויות הכרטיס של איאד אבו עביד. במכבי נתניה טענו כי אבו עביד הוא שחקן שלהם, אחרי שאריק איזיקוביץ' ואלי שגב הגיעו להבנות על העברתו במהלך העונה. בטוברוק מנגד, אמרו שאבו עביד עבר בהשאלה ללא תמורה ואמור לשוב לידיהם. הצדדים כבר היו בדרך לבוררות, אך הבוקר התקיימה פגישה בין בעלי טוברוק איזיקוביץ' לבין מנכ"ל נתניה רועי דניאל, אשר במהלכה סוכם כי טוברוק תשלם סכום צנוע למכבי נתניה ותקבל חזרה לידיה את הזכויות על אבו עביד וכן על השחקנים ראול גרשומוב ודור מלכה, שגם הם היו מושאלים בעונה האחרונה.

בנוסף, סיכמו הצדדים כי גם בעונה הקרובה יושאל דיא סבע למכבי נתניה ואם נתניה תרצה שחקנים נוספים מטוברוק בהשאלה, איזיקוביץ' יאשר זאת. איזיקוביץ' אמר לוואלה ספורט: "טענתי לאורך כל הדרך שאבו עביד יהיה שחקן של בית"ר טוברוק וכך אכן יהיה. נכון שאני מעביר סכום מסוים למכבי נתניה, אבל זה בסדר כי היינו על סף בוררות וכל צד היה יכול להפסיד הכל. אני חושב שההסכם טוב לשני הצדדים". כעת, כאשר הדברים ברורים ואבו עביד חוזר לטוברוק, קרוב לוודאי שתוך זמן קצר הוא יעבור להפועל תל אביב, בעסקת רכישה או בהשאלה עם אופציה. על פי הידוע גם מכבי תל אביב התעניינה בשחקן, אבל בטוברוק הבהירו כי הם כבר הבטיחו אותו לאדומים.

במכבי נתניה פנו בימים האחרונים למנכ"ל העירייה אבי בן חמו והציעו שהיא זו שתנהל את המועדון בעקבות המשבר הכלכלי הפוקד אותו. בן חמו הבטיח להעביר את הפנייה לראש העיר מרים פיירברג, אבל זו טרם החליטה אם העירייה תרצה להיכנס ולהתמודד עם הגרעון הגדול של המועדון והניהול השוטף שלו. למכבי נתניה יש גרעון בגובה של עשרה מיליון שקל ובשלב זה אין מי שיכסה אותו. גורם במכבי נתניה אמר לוואלה ספורט: "אלי שגב, המחזיק עדיין בבעלות על המועדון, ישמח להעביר את הקבוצה לעירייה או לכל גורם שיחפוץ בכך והוא לא יבקש שקל בתמורה. הלוואי שמישהו ירים את הכפפה ואם העירייה תסכים לכסות את הבורות התקציביים ולדאוג לתקציב השוטף בעונה הבאה, עד אשר יימצא גורם שיקנה את הקבוצה, זה יהיה נהדר".

שחקן מכבי נתניה, איאד אבו עביד. טל לוי
בדרך לוולפסון. אבו עביד/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully