וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר פי דידי תקף את מאמן הפוטבול של בנו ב-UCLA ונעצר

אירוע אלים התרחש בקמפוס של האוניברסיטה הגדולה מקליפורניה, כאשר הזמר ראה את מאמן הכושר של הברוינס צועק על בנו, הגיע למשרד שלו וניסה להכות אותו עם "קטלבל", מעין משקולת כוח

שון קומבס. Ian Gavan, GettyImages
לא ההסתבכות הראשונה שלו. קומבס/GettyImages, Ian Gavan

שון קומבס, הראפר שידע שלל כינויים בעברו וביניהם "פאף דאדי", "פי דידי" ואחרים, נעצר הלילה (בין שני לשלישי) בקמפוס של האוניברסיטה המפורסמת של קליפורניה, UCLA, לאחר שעל פי החשד תקף באמצעות "קטלבל", סוג של משקולת המשמשת ספורטאים באימוני כוח, את מאמן קבוצת הפוטבול של האוניברסיטה, הברוינס, לאחר שזה צעק על בנו הבחור של קומבס במהלך אימון. המעצר הגיע בשל מה שהוגדר כ"תקיפה עם נשק בעל יכולת קטלנית".

קומבס בן ה-45, ששוויו מוערך בכ-735 מיליון דולר, התנפל על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית על מאמן הכוח והכושר של הברוינס, סאל אלוסי, שעבד בעברו בניו יורק ג'טס מה-NFL. לאחר המעצר, הוא הוחזק בבית הכלא המחוזי של לוס אנג'לס והוצבה עליו ערבות של 160 אלף דולרים.

בנו של קומבס, ג'סטין, מתחיל כעת את שנתו הרביעית בהגנת UCLA והיה בעיצומם של האימונים לקראת העונה כאשר אביו, שידע בעבר שלל הסתבכויות אלימות, ראה את אלוסי צועק עליו ותקף אותו בתגובה. על פי TMZ, שדיווח לראשונה על המקרה: "קומבס לא אהב את הצעקות על בנו. הוא הגיע למשרד של אלוסי, תפס אותו וניסה להכות אותו עם הקטלבל".

מאמן UCLA, ג'ים מורה, אמר בהודעה מטעם הקבוצה: "זו תקרית מאוד מצערת עבור כל הצדדים המעורבים. משטרת הקמפוס ממשיכה לחקור את המקרה וניתן לגורמים הרשמיים להתייחס אליו מכאן והלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

את הראפר 50 סנט התקרית דווקא שעשעה

  • עוד באותו נושא:
  • שון קומבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully