וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 23.6: מכבי ת"א תשפר את ההצעה על דסה?

האלופה עדיין לא ויתרה על מגן בית"ר ירושלים, שבעצמה הפסיקה את המו"מ עם ניסו קפילוטו. קריאף יעזוב? בסכנין מקווים שעמאשה יגיע, מכבי חיפה תשאיר את אוהד לויטה. עדכונים לאורך כל היום

17:00: ברק בדש נשאר במכבי תל אביב

למרות השמועות על קאמבק אפשרי לעירוני קרית שמונה, ברק בדש נשאר במכבי תל אביב. החלוץ סיכם היום לעונה נוספת בשורות האלופה, וישלים שתי עונות וחצי בקרית שלום אחרי שהצטרף בינואר 2014 (יניב טוכמן)

16:55: מכירת המינויים בהפועל תל אביב מתקדמת במהירות

למרות העלייה במחירי המינויים של הפועל תל אביב לעומת העונה שעברה, האוהדים מפגינים היענות גדולה מרגע שנפתחו הקופות. בתוך פחות משעה, נמכרו יותר מ-1,000 מינויים (עמית גולדשטיין)

13:30: קריאף יעזוב את בית"ר?

השיחה שנערכה בין אלי טביב לקפטן בית"ר ירושלים אופיר קריאף גילתה פערים משמעותיים בין הצדדים והמשא ומתן בין הצדדים פוצץ. הקפטן הודיע בתגובה על עזיבת המועדון (אופיר סער)

13:29: שני ברזילאים ייבחנו בסכנין

בסכנין ממשיכים לבחון גם מועמדות של זרים ושני ברזילאים אמורים לנחות להתרשמות בשבועות הקרובים. הראשון הוא מרסלו קרבאליו, קשר-בלם בן 23 ששייך לקבוצת קשיאס מהליגה השלישית ושיחק לאחרונה כמושאל בקבוצת אופרריו. השני הוא ג'אורג'יניו, קשר בן 24 מקבוצת קפיביריאנו. גם שחקן הכנף הצ'יליאני חוסה לואיס מוניוס מועמד לסכנין. מוניוס משחק במדי אוניברסידד קתוליקה וכבש העונה שישה שערי ליגה. בקיץ שעבר הוא הוזכר כמועמד לבית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

12:30: אבו עביד בדרך להפועל תל אביב

מגן מכבי נתניה בעונה החולפת, איאד אבו עביד, בדרכו להפועל תל אביב לאחר שנתניה ובית"ר טוברוק הגיעו לסיכום ביניהן ונמנעו מבוררות והשחקן חזר לטוברוק תמורת סכום סמלי (יניב טוכמן)

9:55: אוהד לויטה נשאר במכבי חיפה

אוהד לויטה ייפגש השבוע עם ראשי מכבי חיפה וצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח, כנראה לשלוש שנים, כך עלה מתוך שיחות שנערכו עם ראשי מכבי נתניה, שאישרו לירוקים להיפגש עם השוער. לויטה מחזיק בחוזה לעונה הבאה בנתניה, ולכן חיפה תוכל להחתימו על חוזה ארוך מבלי להשאילו, וזאת לאחר שבנתניה הבהירו כי הם מעוניינים להשתחרר מהחוזה בשל המצב הכלכלי הקבוצה. לויטה צפוי לסכם כעת את תנאיו ולשמש כשוער השני (איציק יצחקי).

9:02: אופטימיות בסכנין לגבי ויאם עמאשה

ויאם עמאשה נפגש עם ראשי בני סכנין, אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים. החלוץ שסיים חוזה במכבי חיפה ישב עם ראשי המועדון שהבהירו לו שהם מעוניינים בו מאוד, ולמרות שכרגע אין הסכמות בנושא הכספי, גורם בסכנין אמר לוואלה ספורט: "יש פערים כספיים. הם לא קטנים, אבל הם לא ענקיים. אני מאמין שניתן יהיה לגשר עליהם. ויאם הבהיר שיש לו עוד כמה אופציות שהוא בוחן, אבל אנחנו מקווים שהוא בסופו של דבר יגיע אלינו" (שלמה וייס).

7:00: דסה יגיע למכבי תל אביב בסופו של דבר?

במכבי תל אביב עדיין לא מוותרים על האפשרות להביא את אלי דסה, אולם בית"ר ירושלים דורשת כי האלופה תגדיל משמעותית את הצעתה. בינתיים, בקבוצה מהבירה הפסיקו את המו"מ עם ניסו קפילוטו וינסו לסכם עם אופיר קריאף על חוזה לעונה נוספת כבר בימים הקרובים, כדי שהוא יהיה בלם הקבוצה במשחקים באירופה (אופיר סער)

  • עוד באותו נושא:
  • אלי דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully