וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף הודיע: "אני עוזב את בית"ר". מו"מ עם הבלם סדריק קמבון

23.6.2015 / 14:35

לאחר פגישה עם הבעלים אלי טביב, פוצץ המשא ומתן בין הצדדים והקפטן הודיע כי הוא מסיים את דרכו במועדון: "מחויב לדאוג לעתידי. עברתי טלטלות". קשיים בטרייד תמורת אלון תורג'מן, הבלם הצרפתי של אוויאן יגיע לטדי?

קובי אליהו

אופיר קריאף, קפטן בית"ר ירושלים, הודיע היום (שלישי) כי לאחר שהמשא ומתן בינו לבין הבעלים אלי טביב פוצץ בתום פגישה נוספת שהשניים ערכו, הוא עוזב את המועדון.

קריאף כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "שלום כולם. בתקופה האחרונה עברתי טלטלות בנוגע להמשך עתידי בבית"ר ירושלים, ימים ולילות של ניסיונות למצוא פיתרון שירצה את כל הצדדים. האהבה לבית"ר, המחויבות לאוהדים, האנשים המדהימים בתוך המועדון, כל אלו היו הסיבה להישארות שלי בבית"ר בשנים האחרונות, גם כשהיו הצעות מפתות. קשה לי לכתוב את המילים, אבל לצערי הרב אחרי שנים מדהימות אני נאלץ לעזוב את המועדון שמגיל 6 אני חי ונושם אותו.

נכנסתי למשא ומתן עם טביב, משא ומתן שלצערי הרב לא הצליח. אם הייתי יכול להרשות לעצמי, הייתי נשאר לשחק גם בשכר מינימום ונשאר לעד בבית"ר, אבל לצערי אני נאלץ לעזוב מתוך מחויבות לדאוג לעתידי. 5 שנים שאני נותן את הלב בשביל הקבוצה, 3 שנים חוזה חייל שמתוכו שנה בשכר 0 לא הרווחתי שקל! ועוד שנתיים כמה שקלים יותר מחוזה חייל. גם אחרי אליפות אירופה, כשהיו הצעות של הרבה כסף על הפרק, בחרתי להישאר בבית"ר ולא דרשתי שידרוג בחוזה, דבר שהיה לגיטימי מאוד לעשות!

5 שנים שאני מבעלי השכר הנמוך בליגה. קראתי פרסומים שונים על כך שביקשתי שכר גבוה, מעל מיליון שקל אז להבהיר בעניין הזה: תאב בצע ודאי אני לא, לא ביקשתי שכר גבוה יותר משחקנים אחרים במועדון ואפילו נמוך יותר, אני באמת אוהב את המועדון ומעריך את אלי טביב אבל לצערי דרכינו נפרדות. אני לא יודע עדיין היכן אשחק בעונה הבאה, אבל בית"ר ירושלים תמיד תהיה בלב שלי. הרגעים היפים שחוויתי כשחקן במועדון המפואר הזה לעולם ישארו בזכרוני. אוהדי בית"ר ירושלים ,הצפתם אותי באלפי הודעות תמיכה ואהבה, לא משנה מה יקרה, בסוף אני לעולם אשכח מה עשיתם בשבילי. תודה על כל התמיכה והאהבה! תודה לכל הצוות המקצועי שהיה חלק בלתי נפרד ממני.

כואב ואוהב, אופיר".

אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נפרד. קריאף/קובי אליהו

כעת האופציה העיקרית של קריאף בליגת העל היא מכבי חיפה, אך הירוקים לא מעוניינים לשלם דמי השבחה עבורו, ורוצים לבצע טרייד במסגרתו יושאל לבית"ר אלון תורג'מן ושחקן נוסף. בבית"ר מסרבים בשלב זה ודורשים כסף, או לחילופים את כרטיס השחקן של תורג'מן או את כרטיס השחקן של שחר הירש. המחיר שבית"ר צפויה לדרוש הוא 1.8 מיליון שקל.

בקבוצה הבינו כי הם חייבים עוד בלם באופן בהול. המו"מ מול ניסו קפילוטו תקוע ובבית"ר השהו אותו, אולי מתוך ניסיון להגיע לסיכום מול קריאף. אתמול ישב הבעלים אלי טביב עם השחקן והגיש לו הצעה משופרת, אך הפערים נותרו גדולים והיום, אחרי פגישה נוספת, המו"מ פוצץ וההודעה של קריאף יצאה.

שחקנים בקבוצה נלחצו מהסיטואציה שנוצרה ומן העובדה כי הסגל נחלש: "מעבר לכדורגל, עזבו הרבה מנהיגים. אופיר הוא קפטן, שמדבר וצועק ובמצב הנוכחי יכול לעזור מאוד, כי זה מרגיש שאין כאן מי שיוביל וידחוף", אמר אחד השחקנים, "גם מקצועית אנחנו רחוקים מהעונה שעברה. בלי ססאר יש חור בהגנה, בלי שלומי אזולאי זה לא אותו קישור והוא לא יהיה איתנו באירופה כי הוא פצוע וזו מכה גדולה. אנטל עשה את השינוי מקדימה וגם הוא עזב. ננסה לעבור בשלום את הסיבוב הראשון, אבל אנחנו רחוקים מלהיות מוכנים".

הבלם הצרפתי סדריק קמבון מנהל מו"מ עם המועדון. קמבון בן ה-28 שיחק בשש השנים האחרונות באוויאן הצרפתית. בתקופה הזו הוא סייע לה לעלות לליגה הראשונה, אבל בתום העונה החולפת ירד איתה בחזרה לליגת המשנה. בעבר הוא שיחק גם בליטקס לובץ' הבולגרית ובמונפלייה. קמבון הוצע לאחרונה גם להפועל תל אביב.

בקבוצה ינסו לשוחח היום עם עידן ורד ולראות האם ישנה התקדמות מולו.

עוד באותו נושא

הכנה: בית"ר ירושלים גברה 1:3 על מ.ס אשדוד

לכתבה המלאה
חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט, מול שחקן אוויאן, סדריק קמבון. AP
שיחק בשש השנים האחרונות באוויאן. קמבון משמאל/AP

בבית"ר ירושלים לא היו מרוצים מהגרלת הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, שהועידה להם מפגש כבר בשבוע הבא מול אורדבאסי שיקמנט מקזחסטן. בבית"ר ערכו בירור על היריבה והבינו כי מדובר בקבוצה שמחזיקה חמישה שחקנים בסגל הנבחרת ונמצאת בשיאה של העונה בליגה המקומית, כך שהיא בוודאי איננה משוכה קלה.

בבית"ר אמרו אתמול לאחר פרסום תוצאות ההגרלה: "בשלב הזה של העונה, ברור שהם פייבוריטים, אבל אנחנו חייבים ללכת לשם עם כל מה שיש לנו, לשחק על תוצאה ולהחזיר את ההכרעה לארץ. נצטרך לשחק שם מסודר מאחור ולנסות לגנוב שער". המאמן סלובודן דראפיץ' הוסיף: "נתחיל ללמוד אותם. אין ספק שיש להם יתרון בזה שהם בעיצומה של הליגה ואנחנו אחרי משחק אימון אחד וללא הסגל המלא. אבל נתכונן טוב ונשחק על תוצאה".

אלי דסה בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא מעט בלבול סביב דסה כרגע/יוסי ציפקיס

אלי דסה דיבר עם אלי טביב אתמול והשניים נראו מחויכים בתום הפגישה וגם לאחר משחק האימון, בו ניצחה בית"ר 1:3 את היורדת מ.ס. אשדוד. דסה הסביר לטביב על הלחצים שיש עליו וההצעה המפתה ממכבי תל אביב, אך בבית"ר אמרו: "הכל היה ויהיה ברוח טובה. דסה לא בא להילחם בטביב ובבית"ר. בסופו של דבר, הכדור גם בידיים של מכבי תל אביב. אם היא באמת רוצה את דסה, היא תשלם את מה שטביב דורש. בסך הכל אפשר להבין את דסה והבלבול שלו בסיטואציה הזו בגלל הסכומים שזורקים לו".

נכון לרגע זה, נראה כי הפערים בין הקבוצות עדיין גדולים מאוד. מכבי תל אביב הגישה הצעה של 500 אלף יורו ומוכנה להשאיר לבית"ר עשרה אחוזים מכרטיסו של דסה, כך שבית"ר תרוויח במקרה של מכירה עתידית. טביב דורש בשלב זה 1.2 מיליון יורו, כאשר גורמים בבית"ר העריכו אתמול כי אם מכבי תל אביב תציע מיליון יורו, אולי ניתן יהיה להשלים את העסקה. נראה כי בימים הקרובים תגיש מכבי תל אביב הצעה משופרת באופן משמעותי וייתכן כי העסקה אכן תצא אל הפועל.

דסה, שלא שיחק אתמול, לא אהב את הדיבורים על כך שהוא למעשה אינו סובל ממתיחה ומעדיף לשמור על עצמו. המגן אמר לחבריו: "זו פציעה שמשכתי מסיום העונה אל מחנה הנבחרת בבוסניה. אני עושה מה שנכון כדי לחזור כמו שצריך ולא להתחיל עונה פצוע".

עדכון ראשון: 6:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully