וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בית"ר ירושלים גברה 1:3 על מ.ס אשדוד

22.6.2015 / 19:28

הצהובים-שחורים צלחו את משחק ההכנה הראשון שלהם רגע לפני המפגש מול אורדבאסי. כהן (28), זמיר (70) ועוזרי (78) כבשו, בישול לגבאי. גם מגבו, אסקלינג וברסקי קיבלו דקות. דראפיץ': "חשוב שכולם יצאו בריאים"

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. נועם מושקוביץ
טעות קשה שלו הובילה לשער שוויון זמני. בוריס קליימן בפעולה/נועם מושקוביץ

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 1:3 את מ.ס אשדוד במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2015/16, ורגע לפני המפגש מול אורדבאסי הקזחית ב-2 ביולי למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב הראשון של הליגה האירופית.

המאמן החדש של הצהובים-שחורים, סלובודאן דראפיץ', עמד לראשונה על הקווים ואיפשר למספר שחקנים אשר נבחנים בקבוצה לקבל דקות. הרכש החדש, דניאל אסקלינג, פתח במרכז ההגנה לצידו של טל כחילה הצעיר, כשרוסלן ברסקי, שנבחן בקבוצה, פתח במרכז המגרש יחד עם קלאודימיר פריירה. בהמשך המשחק שולבו שחקני רכש נוספים, נס זמיר, דובב גבאי ואורי מגבו.

שחקני בית"ר ירושלים, דובב גבאי, נס זמיר, אורי מגבו. נועם מושקוביץ
קיבלו דקות ראשונות. שחקני הרכש אורי מגבו, דובב גבאי ונס זמיר/נועם מושקוביץ

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-28. איציק כהן פרץ באגף שמאל והרים כדור נהדר למרכז הרחבה, שם חיכה לידור כהן שהתמקם היטב ונגח מקרוב לרשת. עשר דקות לאחר מכן הגיע שער השוויון של היורדת הטרייה לליגה הלאומית. בוריס קליימן ביצע טעות קשה, כשלא הצליח להמודד עם כדור פשוט ואיבד אותו לפיראס עוואד, שאמר תודה רבה ומקרוב גלגל לרשת.

בדקה ה-70 בית"ר ירושלים החזירה לעצמה את היתרון, הודות לשער של זמיר, שעלה כמחליף וכבש במשחקו הראשון בקבוצה. עוד שחקן רכש, דובב גבאי, השאיר אותו לבד מול השוער ומשם הצליח הקשר לגלגל פנימה. בדקה ה-78 זה כבר 1:3. דני פרדה הגביה כדור חופשי מימין ואיתי עוזרי הנבחן ניצל את התרדמת בהגנה האדומה כדי לדחוק מקרוב פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק.

"מה שחשוב זה שכולם יצאו בריאים", אמר סלובודן דראפיץ' בסיום. "קיבלנו קצת דקות משחק וחזרנו לתלם, כי רק להתאמן זה לא הכי בריא וטוב. המשחק הראשון עבר בשלום וזה מה שחשוב". על המפגש עם אורדבאסי בליגה האירופית אמר: "הקזחים באמצע העונה, ננסה לעשות שם תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לטדי. השחקנים יעבדו מאוד קשה כדי לעבור את המשוכה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רוסלן ברסקי, בית"ר ירושלים נגד מ.ס אשדוד. נועם מושקוביץ
הרשים את דראפיץ'? רוסלן ברסקי בפעולה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully