וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.6: סוכמו ההעברות של צ'ך לארסנל ושל פירמינו לליברפול

השוער הצ'כי יצטרף לתותחנים, החלוץ הברזילאי בדרך לאנגליה, ריינה עבר מבאיירן מינכן לפרטנופי, סוכנו של ג'קסון מרטינס אישר כי הוא חתם באתלטיקו מדריד, סביליה מקשיחה עמדות מול ברצלונה, ארסנל תציע לדורטמונד 40 מיליון יורו על אובמיאנג

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן שפיצר

העברות

* פפה ריינה עזב את באיירן מינכן ונרכש רשמית על ידי נאפולי, במדיה שיחק כמושאל בעונת 2013/14.

* שאלקה גברה על לאציו ודורטמונד, ורכשה ממיינץ את יוהאנס גייס הכישרוני. הקשר בן ה-21 עלה לרויאלז כ-10 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2019.

* הקשר האחורי יוסוף מולומבו, שסיים את חוזהו בווסט ברומיץ' ולא קיבל הצעה לחוזה חדש, נשאר באנגליה וחתם במדי העולה החדשה לפרמיירליג, נוריץ'.

* כצפוי, יובנטוס השתמשה באופציה שהייתה לה על הקשר רוברטו פריירה, שהושאל לביאנקונרי בעונה החולפת מאודינזה. הגברת הזקנה תשלם 14 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-24, שרשם עונה יוצאת מן הכלל.

* סלטה ויגו קנתה מאוויאן הצרפתית את שחקן הכנף הדני אדם ואס, שכבש 8 שערי ליגה ב-2014-15. הגליסיאנים שילמו עליו 3 מיליון יורו.

* החלוץ האוסטרי פיליפ הוזינר הושאל מראן הצרפתית לפ.צ קלן הגרמנית, שם הוא יאחד כוחות עם פטר שטוגר שאימן אותו באוסטריה וינה. הוזינר החלים לאחרונה מניתוח להסרת גידול מהכלייה השמאלית שלו.

* ראן רכשה מאסטון וילה את הקשר האחורי יעקובה סילה תמורת 1.5 מיליון יורו. סילה בן ה-24 שיחק בעונה האחרונה כמושאל בארצ'יאספור הטורקית.

* אסטון וילה גם מכרה לברנלי את מת'יו לוטון תמורת כ-1.2 מיליון ליש"ט. המגן הימני בן ה-26 חתם בטרף מור לשלוש שנים וימלא את מקומו של קירן טריפייר שנרכש על ידי טוטנהאם לפני כמה ימים.

* המגן השמאלי לוריס בניטו חזר לשווייץ ועבר מבנפיקה ליאנג בויז ברן. בניטו בן ה-23 נמכר בקיץ שעבר מפ.צ ציריך לבנפיקה תמורת 3 מיליון יורו, אבל לא התאקלם בליסבון.

* הקשר הגרמני ריינהולד יאבו (23) חתם ברד בול זלצבורג לשלוש שנים. יאבו ששיחק בכל נבחרות הנוער של גרמניה, מגיע מקרלסרוהה, שם הוא סיים את חוזהו.

* איבאילו צ'וצ'ב הכישרוני האריך את חוזהו בפלארמו עד קיץ 2020. החוזה הקודם של הבולגרי בן ה-22 היה עד קיץ 2017.

* העולה החדשה לליגה הראשונה בצרפת, אנז'ה, החתימה את הקשר מתיאס סראן (23). הוא הגיע מהקבוצה הקטנה רומורנטין, מהליגה השלישית בצרפת. מי שעזב את אנז'ה הוא הקשר ריאן פריקש, שסיים חוזה וחתם באז'קסיו.

* פ.ס.ז' החליטה לא להציע חוזה חדש לשוער השלישי שלה מורי דיאו (22) והוא יעזוב את המועדון רשמית בעוד שבוע בדיוק.

שמועות

* באנגליה מדווחים שהעברתו של השוער הצ'כי, פטר צ'ך, מצ'לסי לארסנל, סוכמה סופית, והשוער הוותיק בן ה-33 יעבור מקבוצתו ב-11 השנים האחרונות, צ'לסי, לארסנל, שתשלם כ-11 מיליון ליש"ט.

* בנוסף, עוד מדווחים בממלכה שליברפול הסכימה לשלם את הסכום שדורשת הופנהיים בעבור החלוץ הברזילאי הנהדר, רוברטו פירמינו בן ה-23, שנמצא בימים אלו עם נבחרתו ברזיל בטורניר הקופה אמריקה.

* חלוץ פורטו, ג'קסון מרטינס בן ה-28, בדרך הבטוחה לאתלטיקו מדריד. סוכנו של השחקן, שכבש העונה 21 שערי ליגה, אישר את המעבר הצפוי: "אנחנו מודים למילאן על הכול, אבל בסופו של דבר ג'קסון החליט להצטרף לאתלטיקו מדריד. העסקה סגורה לאחר שהודעתי שאמרתי להם 'כן'. הוא חתם על חוזה לארבע שנים בעוד שאתלטיקו מדריד שילמה את סעיף היציאה שלו לפורטו".

* לאור ההתקרבות של ג'קסון לאתלטיקו מדריד, מילאן מפנה את תשומת הלב שלה למקומות אחרים ועל פי דיווח בצרפת, ייתכן שהיא תבצע פנייה לפ.ס.ז' בנוגע לאדינסון קבאני.

* גלאטסראיי וטוטנהאם מנהלות מגעים על מכירתו של החלוץ הספרדי רוברטו סולדאדו, מהקבוצה הלונדונית לזו מאיסטנבול.

* באנגליה מספרים שסנדרלנד רוצה את קשר פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד, ג'ורג'יניו ויינאלדום. פ.ס.וו צפויה לדרוש עליו כ-15 מיליון ליש"ט.

* ב"בילד" הגרמני טוענים שארסנל תנסה לרכוש מבורוסיה דורטמונד את פייר אמריק אובמיאנג, ושגם צ'לסי בתמונה. על פי אותו דיווח, התותחנים יציעו 40 מיליון יורו.

* סביליה דורשת מברצלונה את המגן הימני דוגלאס במסגרת עסקת החליפין על דניס סוארס, שהסכם ההשאלה שלו מהקטלאנים לסביליה אמור להיות לעונה נוספת.

* 'טלגרף': סטוק סיטי תדרוש מצ'לסי לכלול את הקשר ויקטור מוזס במסגרת עסקה אפשרית שתנחית את השוער אסמיר בגוביץ' בסטמפורד ברידג'.

קרלוס באקה שחקן סביליה. GettyImages
בדרך לליברפול? קרלוס באקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully