וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח עולה בכדורסל: רדינג, מילקו בייליצה וסבאס חתמו בדרושפאקה

האמריקאי שהצטיין באלבה מצטרף לקבוצה הטורקית, שקלטה גם את הפורוורד של אפס והסנטר של פנרבחצ'ה/אולקר, שמעוניינת בג'יימס אנדרסון. יול עשוי לקבל הצעת חוזה גדולה מיוסטון

שחקן אלבה ברלין, רג'י רדינג. GettyImages
השתדרג. רדינג/GettyImages

הרבה גבות הורמו כשג'ורדן פארמר בחר לחתום דווקא בדרושפאקה הקטנה בפברואר האחרון. אלא שכעת, עושה רושם שמדובר בכוח עולה בכדורסל האירופי. הקבוצה הטורקית העשירה החתימה היום (שני) באופן רשמי את רג'י רדינג, שסיים עונה טובה מאוד באלבה ברלין והעמיד ממוצעים של 12.9 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק ביורוליג, כמו גם את אוגוז סאבאס, הסנטר עב הבשר (28, 2.12 מ', 125 ק"ג) שעוזב את פנרבחצ'ה/אולקר אחרי תשע עונות וממוצעים של 5 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק ביורוליג אשתקד. שחקן נוסף שסגר במועדון הוא מילקו בייליצה, פורוורד מגוון שבילה את העונה שעברה באנאדולו אפס בדרך לממוצעים של 7.8 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק.

על פי דיווחים באירופה, דרושפאקה מעוניינת מאוד בשחקן נוסף מפנר/אולקר - אמיר פרלדזיץ'. הפורוורד המגוון בן ה-28 העמיד העונה ממוצעים של 5.8 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק ביורוליג, וסייע לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' להעפיל לפיינל פור.

* פנרבחצ'ה/אולקר עצמה מוזכרת היום כאחת המועמדות המובילות לקלוט את כוכב ז'לגיריס קובנה בעונה החולפת ג'יימס אנדרסון, שנבחר לשחקן המצטיין של שלב הבתים הראשון ביורוליג וב-24 משחקי יורוליג קלע 14.5 נקודות, הוריד 5.1 ריבאונדים וחילק 2.5 אסיסטים לערב. מועמד נוסף הוא בובי דיקסון, שעזב את קרשיאקה.

* יוסטון עשויה להציע לסרחיו יול חוזה של 21 מיליון דולר לשלוש שנים. לגארד הנפלא של ריאל מדריד חוזה עד 2018 בשורות הבלאנקוס, וסעיף שחרור מפלצתי של חמישה מיליון יורו.

* דריו שאריץ' המוכשר מאפס החליט לא להצטרף לפילדלפיה שבחרה אותו בדראפט ב-2014, ואמור להמשיך לעונה נוספת בטורקיה.

* ויקטור חריאפה עשוי לעזוב את צסק"א מוסקבה לטובת חימקי מוסקבה.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
סעיף שחרור גבוה. יול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully