וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה תקף: "ברתומאו הכתים את השם של ברצלונה עם השקרים שלו"

הנשיא לשעבר הודיע שיתמודד על הבחירות לנשיאות ותקף את מתחריו: "אנחנו מייצגים את הערכים של יוניצ"ף. הם מייצגים את קטאר. זה רע לייצג את בארסה עם ערכים של מדינה כזו"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי עונה חלומית שהסתיימה עם זכייה בכל התארים, בברצלונה מסתכלים על העתיד ומתכוננים לבחירות החדשות לנשיאות המועדון. אחד המועמדים המובילים לקבל את אמון הבוחרים ולחזור לקדנציה שנייה הוא חואן לאפורטה, הנשיא הפופולארי שהוביל את הקבוצה הקטלאנית להישגים רבים וזכיות בליגת האלופות עם פרנק ראייקרד ופפ גווארדיולה.

אם לאפורטה אכן ייבחר, הוא כבר הודיע שאריק אבידל, שחקן העבר הצרפתי של הקבוצה ישמש כמנהל הטכני של המועדון. "הוא אישיות יוצאת מהכלל. יש לו סמכות והוא יוכל לעזור לנו מאוד", כך אמר לאפורטה.

לאפורטה לא חסך בביקורת כלפי ברתומאו ורוסיי המתחרים שלו ואמר: "אנחנו מייצגים את הערכים של יוניצ"ף. הם (ברתומאו) מייצגים את קטאר. זה רע מאוד לייצג את בארסה עם ערכים של מדינה כזו. עם השקרים שלהם, הם גרמו למריבות מרובות. הם מואשמים בשחיתות, הונת מיסים והם מכתימים את השם של ברצלונה. קטאר קונים הכל בכסף. הם לא קשורים בכלל לערכים שאנחנו מייצגים".

על יוהאן קרויף: "הוא עשה שינוי משמעותי בפילוסופיה של המועדון. הוא יצר שינוי גאוני בסגנון המשחק. וזה הסגנון שאנחנו מכתיבים במועדון עד עכשיו. הוא הנחיל פה מנטליות של מנצחים".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
במצב רוח קרבי. לאפורטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully