וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: פר קרלן מונה למאמן נבחרת ישראל

המאמן השבדי, שאימן בעבר את המבורג ופלנסבורג, חתם על חוזה לארבע שנים וייכנס לתפקידו במהלך אוגוסט. דורון שמחי: "מדובר בדמות בכירה בכדוריד העולמי, הוא הותיר רושם מצוין"

עידן חדש בנבחרת ישראל בכדוריד: המאמן השבדי פר קרלן יהיה המאמן הלאומי הבא, לאחר שחתם היום על חוזה ל-4 שנים. קרלן, בן ה-55, היה בעברו מהשחקנים המובילים והמעוטרים בעולם, וכמאמן הדריך בין היתר את נבחרת שבדיה עד גיל 21, ואת קבוצות הבונדסליגה הגרמנית, המבורג ופלנסבורג.

קרלן הגיע לארץ לאחרונה, וקיים סבב של שיחות עם ראשי היחידה לספורט הישגי בוועד האולימפי, ועם הוועדה המקצועית של איגוד הכדוריד. "מדובר בדמות בכירה בכדוריד העולמי. קרלן היה מועמד גם בעבר לתפקיד, ובפגישות שערכנו איתו הוא הותיר רושם מצוין מבחינת הגישה והפילוסופיה שהציג כמאמן וכאדם", אמר יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי. "הוא עונה לדרישות של הגורמים המובילים את פרויקט הכדוריד הלאומי, וכולי תקווה שנשיג יחד עם היכולות שלו את ההצלחות שהכדוריד הישראלי שואף אליהן בעתיד".

פר קרלן מאמן נבחרת ישראל כדוריד. איגוד הכדוריד,
ברוך הבא. פר קרלן/איגוד הכדוריד

כאמור, מדובר בדמות בכירה בכדוריד העולמי. כשחקן הוא זכה עם הנבחרת השבדית בשתי מדליות כסף אולימפיות. הוא זכה באליפות אירופה ובאליפות העולם (בסה"כ רשם 329 משחקים בינלאומיים וכבש 1032 שערים), וגם שיחק באתלטיקו מדריד הספרדית.

בפרק האימון ניתן כאמור למצוא את המבורג ופלנסבורג מהליגה הטובה בעולם. עם פלנסבורג הוא ביקר ב-2009 בארץ במסגרת התמודדות כפולה בגביע אירופה מול מכבי ראשון לציון (גם בנו אוסקר שיחק תחת הדרכתו). קרלן הדריך גם במלאמו השבדית, בסט.גאלן משוייץ ובעונה שעברה את סילקבורג הדנית. לפני כעשור הוא הדריך את הנבחרת הצעירה עד גיל 21 של השבדים.

קרלן ייכנס לתפקידו במהלך חודש אוגוסט. מחר (שלישי) ייערכו הגרלות מוקדמות אליפות העולם 2017, כמו גם הגרלת שלב הפליאוף על העלייה למוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully