וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס חתם רשמית לעונה נוספת כמאמן הקבוצה

22.6.2015 / 11:33

המאמן, שירד עם הזהובים ליגה לפני שנה ובעונה החולפת הוביל את הקבוצה בחזרה לליגת העל, ימשיך לעונה שלישית רצופה במועדון. אבוקסיס: "היה ברור לי שאמשיך, נשארתי איפה שטוב לי"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
נשאר בכתום. אבוקסיס/ברני ארדוב

לאחר הסיכום אתמול (ראשון) בין יוסי אבוקסיס לבני יהודה על חוזה חדש, חתם היום רשמית באופן רשמי המאמן לעונה נוספת אצל העולה החדשה והוא יסגור בכך שלוש שנים עם הכתומים.

בני יהודה עדיין נמצאת תחת אי בהירות לגבי גובה התקציב אותו תעמיד לאחר שובה לליגת העל בתום עונה אחת בלאומית ולכן, אף שחקן עוד לא צורף לסגל הקיים. הבעלים, משה דמאיו, מנסה לגייס כספים ולהעמיד תקציב שיעזור לקבוצה להתמודד בצורה ראויה.

אבוקסיס, 45, אימן את בני יהודה בעונת 2011/12 ובהמשך הפך גם לעוזר מאמן נבחרת ישראל ואף הדריך את הפועל תל אביב במשך קצת פחות מעונה. בדצמבר 2013 הוא חזר לבני יהודה, אך ירד עם הקבוצה ליגה. בעונה החולפת, הוא עזר לקבוצה לשוב בקלות לליגה הבכירה.

אבוקסיס אמר לאחר החתימה: "היה ברור לי ולהנהלת הקבוצה שאמשיך. נשארתי איפה שטוב לי ושבו אני מרגיש בבית". על הסגל המתגבש: "יש לבני יהודה בסיס שחקנים טוב ומוכשר שעליו אנחנו נביא כמה שחקנים שראינו. אני אביא רק שחקנים שיהיו מחוייבים לבני יהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully