וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה הבאה בקריירה? עירוני נהריה פנתה לאפי בירנבוים

22.6.2015 / 10:22

הסגולים מחפשים אחר מחליף לרועי חגאי, שהחליט לא להמשיך במועדון, והמאמן הותיק שלא אימן בעונה האחרונה צפוי להפגש עם ההנהלה. גם בית הלחמי ואשכנזי הוזכרו כמועמדים

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. מגד גוזני
מועמד להחליף את חגאי בנהריה. בירנבוים/מגד גוזני

עירוני נהריה הודיעה אמש (ראשון) כי מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות רועי חגאי סיים את תפקידו לאחר שהעדיף שלא להמשיך לעונה שלישית, וכעת במועדון מחפשים מחליף. שרון אברהמי, שהיה נחשב למועמד בכיר לתפקיד חתם כעוזרו של עודד קטש בהפועל תל אביב, והעדיף שלא להצטרף לעין שרה ולוואלה ספורט נודע הבוקר כי הסגולים פנו במהלך סוף השבוע למאמן הותיק אפי בירנבוים והציעו לו להצטרף למועדון.

על פי גורמים בנהריה בירנבוים צפוי להפגש עם הנהלת הקבוצה בקרוב, אך לא ידוע האם יסכים לקחת את הקבוצה בשל אי הוודאות מסביב לתקציב הקבוצה. גם אריאל בית הלחמי ואבי אשכנזי הוזכרו כמועמדים לתפקיד. בירנבוים (61) החל לאמן בליגת העל בעונת 1986/7 במכבי רמת גן ואימן לאורך השנים את הפועל חולון, בני הרצליה, הפועל אילת, הפועל ירושלים, מכבי חיפה, בני השרון בכמה קדנציות, גבעת שמואל, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון וקבוצתו האחרונה הייתה בני הרצליה אותה עזב במהלך עונת 2013/14. העונה האחרונה הייתה הראשונה מאז החל לאמן בה לא אימן בליגת העל.

לקראת העונה הבאה שוררת אי וודאות לגבי התקציב של הקבוצה, והסגל שיוחתם, אך אחד המהלכים שבנהריה מנסים להאיץ הוא מתן אזרחות לנייט מילר שנמצא בישראל כבר כשש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully