וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: עניין הדדי בין לוס אנג'לס לייקרס לדוויין וייד

האם "פלאש" בדרכו לשיתוף פעולה עם קובי בריאנט? ב"ספורטס אילוסטרייטד" נטען כי הקבוצה מעיר המלאכים רוצה את כוכב מיאמי, שאביו דווקא הגיע לאירוע עם חולצה של קליבלנד קאבלירס

אימג'בנק GettyImages
קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול דווין וויד שחקן מיאמי היט. רויטרס
יש מצב לשיתוף פעולה? וייד וקובי/רויטרס

דוויין וייד ניצב בפני אחת הפגרות המרתקות בקריירה שלו. כוכב מיאמי בן ה-34 עדיין מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה בה שיחק כל הקריירה ועמה זכה בשלוש אליפויות, אולם הוא יכול לצאת מהחוזה הזה ולחפש לעצמו אפשרויות טובות יותר.

"פלאש" אמור להרוויח בעונה הבאה 16 מיליון דולר, אולם הוא וההיט מתקשים כרגע להגיע להסכמה לגבי ההמשך, כאשר בקבוצה מעוניינים להעניק לו חוזה ארוך טווח בסיום העונה הבאה, אולם תמורת פחות מעשרה מיליון דולר. וייד מצדו, מאמין שאם ייצא מהחוזה כבר עכשיו, הוא יוכל למצוא לעצמו הצעה טובה יותר.

האופציה הבולטת שעלתה עד כה בתקשורת האמריקאית היא הצטרפות לסגנית האלופה הטרייה קליבלנד קאבלירס ולחברו הטוב לברון ג'יימס. אגב, הלילה (בין ראשון לשני), אביו של וייד הגיע לאירוע כשהוא לובש חולצה של הקאבס.

אלא שבמקביל, עלתה אפשרות מעניינת נוספת. כריס מאניקס, כתב "ספורטס אילוסטרייטד", דיווח כי גם לוס אנג'לס לייקרס רוצה לראות את וייד מגיע אליה וחובר לקובי בריאנט, במה שצפויה להיות העונה האחרונה של כוכב LA המזדקן. על פי מאניקס, גם וייד עצמו מתעניין באפשרות של הלייקרס, שמחזיקים בהרבה מקום תחת תקרת השכר ובבחירה השנייה בדראפט ה-NBA, שייערך בעוד ארבעה ימים. ב-62 המשחקים שלו בעונה החולפת רשם וייד 21.5 נקודות ו-4.8 אסיסטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבא של וייד והחולצה של הקאבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully