וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: 1:2 לברזיל על ונצואלה, קולומביה מול ארגנטינה ברבע

הסלסאו הסתדרו בלי ניימאר וסיימו בראש בית ג' הודות לשערים של טיאגו סילבה ורוברטו פירמינו. ברבע הגמר מחכה להם פרגוואי. פרו סיימה שנייה אחרי 0:0 עם קולומביה, שתפגוש את ארגנטינה

AP
טיאגו סילבה שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
לא צריך את הסרט. טיאגו סילבה חוגג/רויטרס

שלב הבתים של קופה אמריקה 2015 נחתם הלילה (בין ראשון לשני) עם משחקה של ברזיל, שניצחה 1:2 את ונצואלה ועלתה לרבע הגמר כראש בית ג'. פרו סיימה שנייה בזכות 0:0 עם קולומביה, שעלתה מהמקום השלישי עם שער זכות אחד בלבד ותפגוש את ארגנטינה בשלב הבא. אגב, המנצחת בין השתיים עשויה לפגוש את ברזיל בחצי הגמר, אם זו תעבור את פרגוואי.

משחקי רבע הגמר:

צ'ילה - אורוגוואי (בלילה שבין רביעי לחמישי, 02:30)
בוליביה - פרו (בין חמישי לשישי, 02:30)
ארגנטינה - קולומביה (בין שישי לשבת, 02:30)
ברזיל - פרגוואי (בין שבת לראשון, 00:30)

שחקני נבחרת ברזיל. AP
הגיעו מאוחדים. שחקני ברזיל/AP

ברזיל - ונצואלה 1:2

בהיעדרו של ניימאר המורחק עד סוף הטורניר, דונגה החליט להעביר את סרט הקפטן לראשונה למירנדה. למה לא טיאגו סילבה? רבים תהו לגבי הנושא, אבל את בלם פריס סן ז'רמן זה לא עניין ודווקא הוא שלח כבר בדקה התשיעית וולה אדיר אל הרשת הגבוהה מ-11 מטרים, אחרי שהקדים את אקס בית"ר ירושלים אנדרס טונייס והגיע לכדור הקרן של רוביניו. את השער, אגב, הקדיש טיאגו סילבה לניימאר הצוהל ביציע.

גם תיקו היה מספיק לסלסאו כדי לתפוס את המקום הראשון ולאפשר גם לוונצואלה להעפיל על חשבון קולומביה, אך לא זו דרכה של ברזיל ולא זה גורל המפגשים בין הנבחרות. 21 משחקים רשמיים היו ביניהן עד היום, מתוכם ברזיל ניצחה ב-19 וסיימה עוד שניים בתיקו. טיאגו סילבה, כאמור, כבש בפתיחה וכמעט השלים צמד עם נגיחה אדירה שנהדפה בדקה ה-49, כאשר שתי דקות לאחר מכן רוברטו פירמינו הכפיל מקרוב הודות לבישול קסום של וויליאן עם הפאלש מהאגף השמאלי. ונצואלה לא אמרה נואש וצימקה בדקה ה-84 עם ריבאונד של המחליף מיקו אחרי כדור חופשי אדיר של חואן ארנגו הוותיק. אלא שזה לא הספיק. היא נפרדה מהטורניר, מעולם לא ניצחה את יריבתה וכעת גם יחס השערים המחפיר ביניהן רק הורע (84:5). ברזיל סיימה כראש בית ג' ותפגוש את פרגוואי ברבע הגמר.

שחקני נבחרת קולומביה מאוכזבים, משמאל רדאמל פלקאו. AP
שער זכות אחד בשלב הבתים. רדאמל פלקאו והחברים המאוכזבים/AP

קולומביה - פרו 0:0

14 מפגשים נערכו בין שתי הנבחרות הללו בקופה אמריקה עד הערב, והקפטרוס ניצחו רק פעמיים (לעומת שבעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו). התיקו השישי שירת בעיקר את פרו, שהבטיחה את עלייתה וסיימה שנייה. השוער פדרו גאלסה היה כוכב המשחק שסידר לריקרדו גארקה את הכרטיס לשלב הבא. השוער הציל את פרו במחצית הראשונה, בעוד הקולומביאנים איבדו את הקשר אדווין ולנסיה בגלל פציעה. רדאמל פלקאו, שברבע גמר הקופה ב-2011 החטיא פנדל נגד פרו והפסיד עם קולומביה 2:0 בהארכה, לא הצליח להשיג תיקון וסיים עוד הופעה מאכזבת עם חילוף בדקה ה-67. ג'קסון מרטינס נכנס במקומו ובחלוף שתי דקות והוא וחאמס רודריגס סחטו הצלה כפולה מגאלסה ששלח את פרו לשלב הבא, למפגש עם בוליביה. וקולומביה? הניצחון של ברזיל השאיר אותה בחיים, אבל סידר לחוסה פקרמן עימות חם עם ארגנטינה.

אדווין ולנסיה שחקן נבחרת קולומביה מפונה על אלונקה. AP
נפצע והוחלף במחצית הראשונה. אדווין ולנסיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully