וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים במעורבות בזיוף תעודות מאבטחים בבלומפילד

21.6.2015 / 23:05

לפני כחודשיים נחשף שהמשטרה תחקור זיוף עשרות תעודות מאבטחים במשחק של מכבי ת"א נגד בית"ר. כעת נעצרו שני אנשים שהכחישו את המיוחס להם, ויובאו לדיון בהארכת מעצר בשני

עריכה: רן צימט

בווידאו: מצעד השערים הכי יפים של מכבי תל אביב

התפתחות בפרשת המאבטחים הלא מורשים שאבטחו עם תעודות מזויפות את משחקה של מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים לפני כחודשיים: משטרת תל אביב עצרה הערב (ראשון) שני חשודים שזייפו את תעודות המאבטחים שהיו ברשותם.

כזכור, לפני כחודשיים פרסמנו כי המשטרה תחקור זיוף של עשרות תעודות של מאבטחים באותו משחק אחרי שהתברר שכשליש מהמאבטחים באצטדיון לא היו מורשים לאבטח את המשחק, כשעל התעודות הוחתם ראש חטיבת האבטחה במשטרה, תת ניצב אלי אמיתי, למרות שזה כלל לא חתם על התעודות. מזה זמן רב קיימות תלונות בעולם האבטחה בישראל על דרך תפקודה של חברת האבטחה "מעיין" שמאבטחת את המשחקים של מכבי תל אביב בכדורגל ובכדורסל, הן בבלומפילד והן ביד אליהו.

לידיעה הראשונית על מחדל האבטחה בבלומפילד

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאבטחים רבים הודו שלא עברו את הקורס הנדרש. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הבקרה של חטיבת האבטחה במשטרה למאבטחים ולסדרנים מצאה כי כ-50 מאבטחים הופיעו על פי החשד עם תעודות סדרנים החשודות כמזויפות, ובעקבות הדברים נפתחה חקירה פלילית במפלג בהונאה תל אביב. במהלך החקירה נחקרו מאבטחים רבים שהודו כי לא עברו את הקורס הנדרש לצורך קבלת התעודה ומסרו שמות אנשים שסיפקו להם אותה.

לחקירה הובאו בעלי חברות כוח אדם וכן בעלי חברות המורשים להסמיך סדרני ספורט. היום כאמור נעצרו שני חשודים, שאת שמותיהם מסרו המאבטחים ככאלו שסיפקו להם את התעודות. השניים הם תושבי אשקלון. הם נחקרו והכחישו קשר לזיוף התעודות. למרות זאת הם נכלאו ויובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully