וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה גדולה: לאס פלמאס חזרה לליגה הראשונה בספרד אחרי 13 שנה

שנה פחות יום אחרי שברון הלב בגמר הפלייאוף מול קורדובה, הקבוצה מגראן קנאריה השיגה תיקון עם 0:2 על סראגוסה בדיוק באותו מעמד. אראוחו כבש בדקה ה-85 ומחק את ההפסד 3:1 במשחק הראשון. ואלרון חגג עלייה בגיל 40 וימשיך עונה נוספת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שערו ה-25 העונה היה החשוב מכולם. סרחיו אראוחו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנה (פחות יום) חלפה מאז שברון הלב מול קורדובה בתוספת הזמן של משחק הגומלין בגמר הפלייאוף, והערב (ראשון) השיגה לאס פלמאס את התיקון וחזרה לליגה הבכירה בספרד, ממנה נשרה ב-2002. זה שוב היה דרמטי, אבל הפעם הצהובים חייכו כשהצליחו למחוק את ההפסד 3:1 מהמשחק הראשון מול סראגוסה בעזרת ניצחון ביתי דרמטי 0:2 שהבטיח עליית ליגה בזכות שער החוץ.

לאס פלמאס, שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי בליגה השנייה ועברה בחצי גמר הפלייאוף את ויאדוליד בזכות שער חוץ, ידעה שמצפה לה משימה לא פשוטה מול סראגוסה. האורחת, שדורגה שישית בסיום הליגה, הדיחה בחצי הגמר את ג'ירונה עם 1:4 מדהים בחוץ שמחק את ההפסד 3:0 בבית. היא החזיקה מעמד 33 דקות, עד שספגה מרגלי רוקה מסה אחרי עקב של מלך השערים סרחיו אראוחו.

הארגנטינאי כבש בעצמו במחצית השנייה, אך השער שלו נפסל בגלל נבדל ולאחר מכן גם הקורה והשוער המרוקני יאסין בונו הצילו את סראגוסה. אבל רק עד לדקה ה-85. אז הגיע הרגע הגדול של "צ'ינו" אראוחו, שבגיל 20 הגיע לברצלונה כ"מסי הבא" ושלוש שנים אחרי שם את הרגל ומקרוב דחק למשקוף ופנימה. הגול שהעניק ללאס פלמאס את כרטיס הכניסה בשערי לה ליגה.

היה זה ערב מרגש במיוחד עבור חואן קרלוס ואלרון, שלפני ארבעה ימים חגג יום הולדת 40 וכעת זכה לסגור מעגל. אחד הפליימייקרים הגדולים (והמפוספסים) בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים, לא שותף במה שאמור היה להיות משחק הפרישה שלו, וכעת מנסים בלאס פלמאס לשכנע אותו למשוך עונה נוספת. "הוא ישחק גם בעונה הבאה ויגיד שלום בכל המגרשים בליגה הבכירה", אמר נשיא המועדון מיגל אנחל ראמירס.

שעה קלה לאחר מכן, ואלרון הודיע כי האריך את חוזהו בעונה נוספת וישחק בליגה הראשונה. "גרמנו אושר להרבה אנשים", אמר שחקן נבחרת ספרד לשעבר. "עמדנו במטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully