וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2015: פורטוגל ואיטליה נפרדו ב-0:0, האזוריני בסכנת הדחה

שתי הנבחרות לא הצליחו לכבוש והאיטלקים במצב קשה מאוד לקראת משחק הנעילה מול אנגליה. לפורטוגלים יספיק תיקו כדי לעלות לחצי הגמר. במשחק המוקדם: אנגליה ניצחה 0:1 את שבדיה

שחקני נבחרת אנגליה הצעירה. AP
יצאו עם שלוש נקודות/AP

יורו הצעירות 2015 בצ'כיה נמשך היום (ראשון), זה יומו הרביעי. במשחק הראשון הצליחה אנגליה לנצח 0:1 את שבדיה בזכות שער מאוחר מאוד. במשחק השני בבית ב' הערב נפרדו פורטוגל ואיטליה ב-0:0 שסיבך מאוד את האזוריני.

אוהדי נבחרת שבדיה בשלט מתגרה בשחקן נבחרת אנגליה הצעירה הארי קיין. GettyImages
אוהדי שבדיה הסתלבטו על קיין/GettyImages

שבדיה - אנגליה 1:0

נבחרת שלושת האריות, שהפסידה במשחק הראשון 1:0 לפורטוגל, הצליחה להשיג ניצחון יקר מאוד שמשאיר אותה בתמונת העלייה לחצי הגמר. אנגליה ניצחה 0:1 את שבדיה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לשלוש, ממה כמו של יריבתה הערב, אחרי שני משחקים.

ג'סי לינגארד המחליף כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-85. שוער שבדיה פטריק קרלגרן יצא לכדור קרן והדף אותו לא כל כך טוב. זה הגיע היישר לרגליו של לינגארד, שבעט די חזק מ-18 מטר קו אלכסוני, השוער זינק לא מספיק טוב ולא הצליח להדוף את זה. 0:1 לאנגליה ששמרה על היתרון עד לשריקת הסיום ויצאה עם שלוש נקודות יקרות מאוד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אנדראה בלוטי שחקן נבחרת איטליה (שמאל) מול וויליאם קרבאליו שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
קרבאליו מול בלוטי/GettyImages

איטליה - פורטוגל 0:0

האזורי הגיעו לטורניר הזה עם תקוות גדולות וסגל כישרוני, אבל כרגע מצבם לא טוב בכלל. אחרי ההפסד 2:1 לשבדיה במשחק הראשון, סיימה איטליה ב-0:0 מול פורטוגל והיא עם נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים. במחזור הסיום, ישחקו האיטלקים מול אנגליה, להם יש שלוש נקודות, כשהם חייבים ניצחון.

מנגד, התוצאה עושה שירות לא רע כל כך לפורטוגל. אחרי ה-0:1 על אנגליה במחזור הראשון, פורטוגל שיפרה את מאזנה לארבע נקודות והיא מוליכה את הבית. במחזור הסיום היא תפגוש את שבדיה, כשגם תיקו יספיק לה כדי לעלות לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully