וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ' נחת בישראל. מכבי תל אביב תחזיר את דאבור?

21.6.2015 / 18:50

המאמן החדש הגיע ארצה, לא דיבר עם הנוכחים ויקיים מסיבת עיתונאים ביום שלישי. גולדהאר צריך להחליט האם הוא מוכן לפתוח את הכיס עבור חלוץ גראסהופרס, שיעלה לפחות כ-1.8 מיליון יורו

עריכה: רן צימט

בווידאו: מצעד השערים הכי יפים של מכבי תל אביב ב-2014/15

סלבישה יוקאנוביץ', מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת הערב (ראשון) בישראל, כאשר אף אוהד לא הגיע כדי לקבל את פניו בנתב"ג. במכבי גם כך ביקשו מראש מכלי התקשורת להגיע רק כדי לצלם את המאמן הסרבי והבהירו כי הוא לא ידבר בכלל. ואכן, כאשר הופנו שאלות ליוקאנוביץ', הוא לא השיב חוץ מאשר "תודה", לפניית אחד הנוכחים שאמר לו "ברוך הבא".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ברוך הבא. סלבישה יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

האוהדים יעטפו כמובן את המאמן החדש באחד האימונים הקרובים, ברגע שיורשו להגיע. יוקאנוביץ' יתאקלם ביממה הקרובה בתל אביב, יחליט היכן הוא רוצה לגור ובשלישי אחר הצהריים יקיים מסיבת עיתונאים ראשונה ולאחריה אימון בכורה בקרית שלום.

נכון לעכשיו, בן רייכרט שסביבו יש סוג של מחלוקת מאחר שהפועל תל אביב מאוד רוצה להשאירו אצלה, אמור להתייצב לאימון הצהובים ביום שלישי ועל פי סוכנו אבי נמני גם יעשה זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סלבישה יוקאנוביץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ידבר ביום שלישי. סלבישה יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב מגבשים החלטה לגבי הסכום שיהיו מוכנים לשלם עבור כרטיסו של מונס דאבור, אם האחרון יחליט כי הוא מעוניין לחזור לישראל. בשלב זה דאבור ממשיך לטעון כי הוא מעוניין לשחק באירופה ולהתקדם מגראסהופרס לאיטליה או לגרמניה, אבל אם לא תהיה לו הצעה גבוהה במיוחד הוא יהיה מוכן לשקול חזרה למכבי תל אביב, ובתנאי שהאלופה אכן תסכים לשלם לשוויצרים את מה שהם מבקשים עבורו.

גראסהופרס מחזיקה בחוזה לעוד שלוש שנים עם דאבור ולכן על פניו היא יכולה להתעקש על סכום גבוה, אולם השוויצרים נקלעו למשבר כלכלי גדול במיוחד והם צריכים למכור את השחקנים היקרים שלהם. ראשי הקבוצה נקבו בסכום של שלושה מיליון יורו תמורת כרטיסו של דאבור, אבל הסכום לא אטרקטיבי בשלב הזה לקבוצות שמתעניינות בו והן מחכות שהשוויצרים יורידו כ-40 אחוז מדרישתם ויסכימו למכור ב-1.8 מיליון יורו.

במכבי תל אביב, כאמור עדיין לא גיבשו את המספרים שיהיו מוכנים לשלם עבור דאבור. הבעלים מיטש גולדהאר לא פוסל בכלל את הרעיון להחזיר את השחקן, אבל כבר זמן רב שהוא לא שילם עבור כרטיס שחקן סכומים המתקרבים לסכומים האלה. אם גולדהאר יחליט שהוא מוכן לשים למעלה ממיליון יורו עבור דאבור, יהיה על מה לשאת ולתת עם השוויצרים, אך כאמור גם דאבור עוד צריך להחליט שהוא מוותר לעת עתה על ההתקדמות באירופה וחוזר לישראל. לשחקן הצעה מאסקישהירספור הטורקית ובחודשים האחרונים זכה להתעניינות מצד ורדר ברמן, המבורג וקבוצות נוספות מגרמניה.

מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לפני שמכבי מחליטה, הוא צריך להסכים לחזור לישראל. מונס דאבור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully