וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוגעים באליפות: ריאל מדריד דרסה בדרך ל-0:2 על ברצלונה

הבלאנקוס התפוצצו עם 80:100 ביתי על יריבתם המושבעת, ויוכלו לזכות באליפות כבר במשחק השלישי בקטלוניה. יול הפציץ 24 נקודות (6 מ-8 לשלוש), רודריגס הוסיף 17. באמברג זכתה באליפות גרמניה

ריאל מדריד עשתה היום (ראשון) צעד גדול בדרך לאליפות ספרד, כשהביסה 80:100 את ברצלונה ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף בליגה הספרדית. אחרי שהזיעה עם 72:78 ביתי בפתיחת הסדרה שלשום, העלתה אלופת אירופה הילוך באולמה הביתי, נתנה לאוהדיה חוויה גדולה במפגש מול יריבתם השנואה, וכעת הסדרה תעבור לקטלוניה, שם תארח בארסה ביום רביעי את המשחק השלישי במטרה להימנע מסוויפ.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מטח מוקדם. סרחיו יול/רויטרס

ברצלונה, שגברה אשתקד על הבלאנקוס 1:3 בסדרת הגמר בדרכה לאליפות, הושפלה כבר מהפתיחה, כשהמקומיים שעטו ליתרון 10:31 בתום הרבע הראשון, בו צלפו 7 מ-7 מחוץ לקשת. סרחיו יול הוביל את ההסתערות של ריאל בעזרת רודי פרננדס, ולמרות ברבע השני יחסי הכוחות התאזנו, הלבנים הוליכו 32:49 במחצית.

שני הרבעים האחרונים היו כבר גארבג' טיים, כשהפער המבטיח נשמר בקלות. יול סיים עם 24 נקודות (6 מ-8 לשלוש) ו-5 אסיסטים, פרננדס קלע 17 (3 מ-3 לשלוש), וגוסטבו איון תרם 12 נקודות. בצד המפסיד ג'סטין דולמן בלט עם 24 נקודות.

טרבור אמבקווה שחקן באמברג (ימין) מול ג'ון בריאנט שחקן באיירן מינכן. GettyImages
אמבקווה עוצר את בריאנט בדרך לאליפות/GettyImages

בגרמניה, באמברג זכתה באליפות השביעית שלה אי פעם. הקבוצה של אנדראה טינקיירי השלימה 2:3 על באיירן מינכן בסדרת הגמר אחרי 84:88 במשחק החמישי והאחרון בסדרה. גם רבע אחרון גדול מבחינה התקפית של הבווארים, שקלעו 34 נקודות בעשר הדקות האחרונות, לא הועיל להם ובסופו של דבר הם איבדו את האליפות בה זכו בשנה שעברה.

טרבור מבאקווה בלט אצל באמברג עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים והראה שהוא שייך לרמות הגבוהות של הגבוהים באירופה. דאריוס מילר קלע 12, בעוד בראדלי וונמייקר הוסיף 9 נקודות ו-8 ריבאונדים. אצל באיירן שוב בלט ג'ון בריאנט עם 16 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים, לוקה שטייגר קלע 12 (4 מ-5 לשלוש), פאול ציפסר וברייס טיילור קלעו 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully