וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון לעונה הבאה: הגארד טיילור רוצ'סטי חתם במכבי תל אביב

21.6.2015 / 13:58

ארבעה ימים לאחר אובדן האליפות, מכבי תל אביב מצרפת את מלך הסלים של היורוליג בעונה החולפת, שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "מודע היטב לרף הציפיות העצום שתמיד קיים במכבי תל אביב". גודס: "הוא מביא איתו אנרגיות"

אימג'בנק GettyImages

צפו בביצועיו של רוצ'סטי בעונה החולפת ביורוליג

מכבי תל אביב החתימה את הגארד האמריקאי טיילר רוצ'סטי (30, 1.85), שהיה מלך הסלים של היורוליג בעונה החולפת במדי ניז'ני נובגורוד. זהו הרכש הראשון של האלופה היוצאת לקראת העונה הבאה, ארבעה ימים לאחר אובדן האליפות בסדרת חצי הגמר מול הפועל אילת.

רוצ'סטי חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. על פי הדיווחים בימים האחרונים ברחבי היבשת, מדובר באחד השחקנים היקרים של מכבי תל אביב בשנים האחרונות, והוא צפוי להשתכר כשלושה מיליון דולרים.

הכדורסלן האמריקאי טיילור רוצ'סטי. Nikos Paraschos, GettyImages
קלע העונה 18.9 נקודות למשחק ביורוליג. רוצ'סטי/GettyImages, Nikos Paraschos

לאחר החתימה, אמר רוצ'סטי: "אני מאוד נרגש וגאה להצטרף למכבי תל אביב. למכבי יש מסורת מפוארת ומדהימה, כולם באירופה ובארה"ב יודעים את זה, ואני מוכן לאתגר הגדול. אני מודע היטב לרף הציפיות העצום שתמיד קיים במכבי ת"א, דיברתי על כך הרבה עם טייריס רייס וגל מקל".

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותו של רוצ'סטי למשפחת מכבי. טיילור סיים את העונה כאחד הרכזים הטובים ביורוליג. הוא מגוון מאוד התקפית, עם קליעה פנטסטית לשלוש וכן עם יכולת ליצור לאחרים ולחלק אסיסטים חשובים. הוא מביא איתו הרבה אנרגיות למשחק ויש לו את היכולת לתרום המון למכבי".

העונה האחרונה הייתה הטובה בקריירה של רוצ'סטי, המחזיק באזרחות של מונטנגרו ומשחק בשורות נבחרתה. הוא בוגר מכללת וושינגטון סטייט, ולאחר מכן שיחק בגוטינגן הגרמנית, בגלאטסראיי, באלבה ברלין, בלה מאן, בקאחה לברואל, בביילה ובסיינה.

18.9 הנקודות למשחק ביורוליג העניקו לו את תואר מלך הסלים, ועזרו לו להוביל את ניז'ני נובגורוד לשלב הטופ 16, שם הצטרף לקבוצה גל מקל. הוא הוליך את היורוליג בנקודות ובאחוזים מהעונשין (92.5). בליגת ה-VTB הגיעה ניז'ני לחצי הגמר, ורוצ'סטי תרם שם 14.7 נקודות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו ברוצ'סטי קולע מהעונשין בעיניים עצומות

במקביל להחתמת רוצ'סטי וכפי שפרסמנו כאן לראשונה, ג'רמי פארגו צפוי לעזוב לאחר שנרשמה אכזבה מיכולתו ומהתנהלותו. המגעים עם גל מקל, חברו של רוצ'סטי בניז'ני נובגורוד בעונה החולפת. הנהלת מכבי מפעילה מכבש לחצים על הגארד ששיחק בשורותיה בעבר, ולדברי גורם במועדון התקבלה החלטה "לעשות את כל המאמצים כדי להחתים אותו". גם עם ג'ורדן פארמר, ששיחק ביד אליהו במהלך שביתת ה-NBA ב-2011, מתקיים משא ומתן, אך הפערים בו מהותיים בשלב זה.

במכבי מנסים להשאיר את אלכס טיוס, שזוכה להתעניינות מצד חימקי מוסקבה וקאזאן, ולהחזיר את דיאור פישר, המחזיק באזרחות ישראלית. איתי שגב בן ה-20 צפוי לחזור מהשאלה לגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully