וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.6: סרחיו ראמוס תמורת דויד דה חאה?

זה עשוי להיות הטרייד שיטריף את אירופה: מנצ'סטר יונייטד ביקשה לקבל בתמורה לשוער הספרדי את הבלם שלא מרוצה מחוזהו. פירלו מתקרב לניו יורק, אתלטיקו תחטוף למילאן את ג'קסון מרטינס?

העברות

* מריו מנדז'וקיץ' נחת בשדה התעופה בטורינו לצורך בדיקות רפואיות ביובנטוס. לאחר מכן הוא צפוי לחתום על חוזה לארבע עונות אצל אלופת איטליה וסגנית אלופת אירופה.

* מונאקו החתימה את החלוץ גידו קאריז'ו מאסטודיאנטס, ותשלם לקבוצה הארגנטינאית כ-8.8 מיליון יורו.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
לא מרוצה. סרחיו ראמוס/רויטרס

שמועות:

* הטרייד שיטריף את הכדורגל האירופי? באנגליה מדווחים שנציגי ריאל מדריד נפגשו עם אנשי מנצ'סטר יונייטד כדי לקדם את עסקת דויד דה חאה, ובמהלך הפגישה ביקשו השדים האדומים את סרחיו ראמוס בתמורה לשוער הספרדי. בימים האחרונים נטען כי ראמוס לא מרוצה מהחוזה הנוכחי שלו וכן מהגעתו של רפא בניטס, ומעוניין לעזוב את הבלאנקוס.

* אחרי שאיבדה את ז'ופרה קונדוגביה לטובת אינטר, מילאן עשויה להפסיד גם בקרב על ג'קסון מרטינס. על פי דיווחים בספרד, חלוצה הקולומביאני של פורטו מתקרב דווקא לאתלטיקו מדריד ועשוי להגיע לבדיקות רפואיות לאחר טורניר קופה אמריקה.

* העיתונאי האיטלקי הבכיר, ג'אנלוקה די מרציו, מדווח שבורוסיה דורטמונד מעוניינת בחלוץ הנהדר של אנדרלכט, אלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי בן ה-20. מיטרוביץ' סיים את העונה השנייה שלו בבלגיה במהלכה כבש 20 שערי ליגה. בעונה שלפני כן, שהייתה עונת הבכורה שלו בליגה, הוא כבש 16 שערים. המחיר על פי די מרציו: 15 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" האנגלי מדווח שההצעה של ווטפורד לגנואה על דייגו פרוטי התקבלה. על פי הדיווח, הצרעות, שעלו בסיום העונה החולפת לפרמיירליג, ישלמו שבעה מיליון ליש"ט עבור הקיצוני הארגנטינאי בן ה-26, שכבש ארבעה שערי ליגה ב-27 הופעות בהרכב הפותח של גנואה העונה.

* הרכש הראשון של סטיב מקלארן בניוקאסל יהיה הבלם ג'ואל מאטיפ? בנוסף להעברתו של פרוטי, ב"דיילי מייל" מדווחים שהמגפייז ינסו לצרף את הבלם הקמרוני בן ה-23 של שאלקה, תמורת כעשרה מיליון ליש"ט. מאטיפ, שמסיים חוזה בקיץ הבא, משחק כבר שש עונות באופן קבוע בבונדסליגה. העונה הוא רשם 21 הופעות ושני שערי ליגה.

* "מארקה" הספרדי מדווח שליברפול תציע לריאל מדריד 22 מיליון יורו בעבור הקשר הספרדי, אסייר יראמנדי, שלא מצא את מקומו בקבוצה מאז הגיע מריאל סוסיאדד. יראמנדי בן ה-25 שותף העונה ב-30 משחקי ליגה במדי הבלאנקוס, עשרה מתוכם בהרכב הפותח. ריאל מדריד רכשה את השחקן ביולי 2013 תמורת 32.2 מיליון יורו.

* זו ההוכחה שאנדראה פירלו בדרך לחוזה בניו יורק סיטי? המאסטרו הוותיק נצפה אתמול באצטדיון היאנקיז, ועל פי דיווח בניו יורק פוסט "העסקה סגורה, ניו יורק ניצחה את ליברפול במאבק עליו". על פי הדיווחים, פירלו בן ה-36 יוצג ביום שישי ויצטרף לפרנק למפארד ודויד וייה בקבוצה שנכנסה רק העונה לליגה. יעזוב את יובנטוס אחרי ארבע שנים.

*ב"סאן" מדווחים שצ'לסי מתכוונת להציע 12 מיליון ליש"ט עבור הקשר הבלגי של טוטנהאם, מוסא דמבלה בן ה-27. הקשר המרכזי של התרנגולים פתח העונה בעשרה משחקי ליגה בלבד ושותף בעוד 16. הוא כבש פעם אחת בלבד העונה בפרמיירליג.

* שחקן נוסף שבו ליברפול חושקת על פי דיווחים בספרד, הוא הקשר הרוסי, דניס צ'רישב, שגם כן שייך לריאל מדריד. צ'רישב בן ה-24 הושאל בעונה החולפת לוויאריאל, וב-26 הופעות (18 בהרכב) הוא כבש ארבעה שערים.

* בפורטוגל מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת למכור את נאני בן ה-28, שהושאל בעונה החולפת לספורטינג ליסבון. על פי הדיווח, השדים האדומים ימכרו את הקיצוני לפנרבחצ'ה תמורת כעשרה מיליון יורו. נאני, שלא מצא את מקומו באולד טראפורד, רשם עונה יוצאת מן הכלל בספורטינג, במהלכה כבש שבעה שערי ליגה ב-27 הופעות בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully