וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אסקישהירספור: "מונס דאבור קרוב לחתימה בקבוצה"

האם חלוצה המבוקש של גראסהופרס בדרך לטורקיה? מסוט הושקאן, נשיא הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום ה-11, חשף כי ישנם מגעים מתקדמים מול חלוץ נבחרת ישראל. בסביבתו של דאבור אישרו את המגעים וטענו: "ייתכנו התפתחויות נוספות בימים הקרובים"

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
בדרך לטורקיה? מונס דאבור/GettyImages

חלוץ גראסהופרס, מונס דאבור, רשם עונה יוצאת מן הכלל בשוויץ, במהלכה כבש 13 שערים ב-32 משחקים. בעקבות זאת, הפך החלוץ בן ה-24 למבוקש במיוחד בחלון ההעברות הנוכחי, וקבוצות רבות לוטשות את עיניהן לעברו. אחת הקבוצות שהוזכרה כמועמדת לקלוטו בשבועות האחרונים היא אסקישהירספור הטורקית, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-11 במדינתה.

כעת מסתבר, שאסקישהירספור היא לא עוד מועמדת להחתים את השחקן, אלא למעשה נמצאת במגעים מתקדמים מולו, כך לפחות טוען נשיא הקבוצה, מסוט הושקאן. "דאבור קרוב לחתימה בקבוצה. התקדמנו מאוד בכל מה שקשור להעברתו לטורקיה. עוד מצפה לנו עבודה בנושא וזה עדיין לא סגור, ולכן אני מבקש מהאוהדים שלנו להתאזר בסבלנות". בסביבתו של השחקן אישרו את המגעים וטענו ש"התפתחויות ייתכנו בימים הקרובים". אגב, הטורקים אינם היחידים שמעוניינים בשחקן, שכן ורדר ברמן והמבורג הגרמניות כבר הוזכרו כמועמדות לקלוטו. גם מכבי תל אביב עדיין לא ויתרה על האפשרות לצרף את החלוץ ששיחק בקבוצה בעבר.

אסקישהירספור עובדת במרץ בחלון ההעברות הנוכחי וכבר החתימה שלושה שחקנים - מוארם מוארם, אייטאץ' אודן ואמרה גונגור, כשדאבור, לפחות על פי הנשיא, אמור להיות ההחתמה הרביעית.

מונס דאבור נבחרת ישראל. קובי אליהו
מבוקש. מואנס דאבור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully