וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: חאמס רודריגס ורדאמל פלקאו מרגשים אוהד צעיר

כוכבי נבחרת קולומביה פינו זמן כדי לחתום לילד חמוד במיוחד, זאטוט בייש את קאזינס במשחק אחד על אחד, בארצות הברית מאסו בעיסוק האובססיבי ביחסי לברון-בלאט, שחקן יריב מתחנן לסלפי עם ליאונל מסי

אימג'בנק GettyImages

20:00: חאמס רודריגס ופלקאו מרגשים אוהד צעיר

* חאמס רודריגס ורדאמל פלקאו הראו את הצד האנושי שבהם. שני כוכבי נבחרת קולומביה מצאו זמן כדי לעצור ולחתום לאוהד צעיר וחמוד במיוחד, שהצליח להגיע סמוך לאוטובוס שלהם.

11:31 - השחקן המצרי שהחליט לקחת את העניינים לידיים. תרתי משמע

זמאלק דוהרת בצעדי ענק אל עבר זכייה באליפות במצרים. היא מוליכה את הטבלה בהפרש של תשע נקודות על פני אל-אהלי השנייה ובנוסף יש לה משחק חסר. אל-אהלי עדיין לא ויתרה על חלום האליפות, אך נראה שלאחר משחק הליגה האחרון, הסיכויים שלה פחתו עוד יותר. היא סיימה את משחקה מול אל גונה ב-1:1, אך מה שייזכר בעיקר מהמשחק הוא התקרית הביזארית שהתרחשה לקראת הסיום. אחד משחקני אל גונה נפצע וחיכה לקבלת טיפול על כר הדשא. סעאד אמיר מאל-אהלי רצה שהמשחק יחודש והחליט לקחת את העניינים לידיים. תרתי משמע. הוא הרים את השחקן הפצוע עם שתי ידיו וסחב אותו החוצה, פעולה שבגינה ספג כרטיס צהוב. בסופו של דבר, אל-אהלי לא הצליחה להשיג את הניצחון המיוחל והמשחק נגמר ב-1:1.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

11:15 - לא רק יאיא: גם קולו טורה שילם לפרוצה?

זוכרים את סיפור יאיא טורה והפרוצה? לפני כשבוע חשף ה"סאן" הבריטי כי כוכב מנצ'סטר סיטי שילם לפרוצה בריטית יותר מ-140 ליש"ט לשעה עבור שירותיה. כעת מפרסם הצהובון חשיפה נוספת: מסתבר שיאיא הוא לא היחיד לבית משפחת טורה שבילה עם הפרוצה, שכן, על פי הדיווח, גם אחיו קולו ביצע בה את זממו. בדיווח אף הוכנס ציטוט של הבחורה, שטענה כי "קולו נתן לי טיפ של עשרה ליש"ט בלבד. יש לי לקוחות שמנקים חלונות שנתנו לי טיפ גדול יותר".

11:02 - סרינה וויליאמס מתכוננת לווימבלדון בצורה מעט מוזרה

Pre Wimbledon training @gfirestone13 @__kris_tin__ @valgabond @gqlew @coltonlhaynes @cianab1 @damarri_eddie

A video posted by Serena Williams (@serenawilliams) on

10:06 - רפאל נדאל מקפיץ כדור טניס

8:14 - האם שחקן הסיינטס הכה אישה עם חגורה?

בארצות הברית עסקו הלילה בוידאו שפורסם בכלל ב-2013, בו מתועדת קטטה בה נראה גבר מכה אישה פעמיים עם חגורה כחלק מתגרה המונית. ברשת היו משוכנעים שמדובר בג'וניור גאלט, הליינבקר של ניו אורלינס סיינטס, אך עוד לפני שראשי ה-NFL הספיקו להגיב למקרה, עורך דינו של גאלט פירסם הודעה שטוענת שלא מדובר בגאלט, אלא באדם אחר שדומה לו.

07:06: הגולאסו של רוברטו פירמינו

ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נאבקות על שירותיו של חלוץ נבחרת ברזיל רוברטו פירמינו. אחרי שרואים את הביצוע הזה, מאימון הסלסאו, אפשר להבין למה.

07:05: מסי נערץ גם על ידי שחקני היריבה

ג'מייקה הצליחה לעצור את ליאונל מסי על 0 בטור השערים, אבל גם אחרי שהפסידה 1:0 לארגנטינה בקופה אמריקה, אחד משחקניה התעקש להשיג סלפי חד פעמי עם הפרעוש.

07:00: הילד שהשפיל את דמרקוס קאזינס

רבים משחקני ה-NBA מנהלים בחודשי הפגרה מנצלים את מיתוגם כדי לפתוח שלל מחנות קיץ לילדים בחודשי הקיץ. אחד מהם הוא דמרקוס קאזינס, שבאופן בלתי צפוי חטף חתיכת השפלה רצינית מאחד החניכים. לא נעים.

06:54: "העונש" של לברון ג'יימס לדיוויד בלאט

גם בארצות הברית כבר די מאסו בעיסוק המאסיבי ביחסי לברון-בלאט. הנה מה שהיה לחשבון הטוויטר ההיתולי NOT NBA Tonight לומר בנושא.

06:34: סטף קרי ממשיך לקבל כבוד מלכים

כוכב גולדן סטייט אמנם לא גרף את תואר MVP הגמר, אך בשבוע שבו הוא זוכה באליפות וחוגג בסטייל במצעד הניצחון המסורתי, הוא יכול להרשות לעצמו גם להשתתף בקרב אגרוף, גם אם באופן פאסיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully