וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימוז' זכתה באליפות צרפת, ססארי השוותה ל-2:2 מול רג'יו אמיליה

לימוז' זכתה בתואר בפעם השנייה ברציפות אחרי 75:82 מול שטרסבורג ו-1:3 בסדרה. ססארי ניצחה 90:94 את רג'יו אמיליה לאחר הארכה והשוותה ל-2:2 בגמר. ג'רום דייסון אקס חולון להט עם 28 נקודות

ליגות הכדורסל הגדולות באירופה נמצאות בשלבי ההכרעה הסופיים שלהם והערב (שבת) גם בצרפת הכתירו אלופה, כאשר לימוז' זכתה בתואר בפעם השנייה ברציפות אחרי 75:82 ביתי על שטרסבורג ו-1:3 בסדרה.

אחרי שהצליחה לגנוב את הביתיות עם ניצחון חוץ, לימוז' חזרה לביתה בידיעה שניצחון יבטיח לה את התואר והיא עשתה את זה בגדול בעיקר בזכות רבע רביעי מצוין בו היא ניצחה 21:30. פו ג'טר, אקס הפועל ירושלים כיכב עם 21 נקודות ו-5 שלשות. בונוגו קולו הוסיף 17 למנצחים. אנטואן דיו קלע 14 לשטרסבורג שנותרה מאוכזבת אחרי שהצליחה להשיג את יתרון הביתיות.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול ג'מאר סמית' שחקן לימוז'. ברני ארדוב
היה שותף לאליפות. ג'מאר סמית' מול פארגו/ברני ארדוב

* באיטליה נערך הערב המשחק הרביעי בגמר הפלייאוף, בו ניצחה ססארי 90:94 בביתה את רג'יו אמיליה לאחר הארכה והשוותה את הסדרה ל-2:2. אחרי שהובסה בשני משחקי החוץ וניצחה בקושי את המשחק הקודם בביתה, ססארי מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, שהדיחה את מילאנו האלופה בחצי הגמר, פתחה בטירוף את המשחק והובילה ב-12 הפרש במחצית.

היתרון כבר הגיע ל-20 בשיא, אולם האורחים לא ויתרו והצליחה לבצע קאמבק מרשים בזכות שלשה של סיליניס שקבעה שוויון 80 בתום 40 דקות. ברבע הרביעי ג'רום דייסון, אקס הפועל חולון לקח מנהיגות והוליך את קבוצתו לניצחון היקר הזה עם 28 נקודות. ראקים סאנדרס הוסיף 18 למחזיקת הגביע. דאריוש לברינוביץ' בלט אצל המפסידים עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully