וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת העתודה הביסה את פולין 53:91

20.6.2015 / 22:46

ניצחון ענק לנבחרת של דן שמיר בטורניר ההכנה באיטליה על חשבון היריבה מדרג א'. נטע סגל הוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 13 נקודות. בראשון: העתודה תפגוש את איטליה

מאמן נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל דן שמיר. ברני ארדוב
מאמן נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל דן שמיר/ברני ארדוב

נבחרת העתודה של ישראל רשמה הערב (שבת) ניצחון ראשון במסגרת ההכנה לקראת אליפות אירופה דרג א' כשהביסה את פולין 53:91 במסגרת טורניר ההכנה ברוזטו, איטליה.

הנבחרת, שהפסידה 81:71 לטורקיה אמש, פתחה את המשחק טוב והוליכה 17:19 בסיום הרבע הראשון, אך את ההפרש פתחה ברבע השני, עם דקות יוצאות מן הכלל של המחליפים נמרוד לוי, עידן זלמנסון ויפתח זיו, אותו ניצחה 8:32. ישראל המשיכה לשייט במחצית השנייה, הוליכה 34:70 בסיום הרבע השלישי, בדרך לניצחון 53:91. ישראל תחתום את משחקיה בטורניר ההכנה כשתפגוש מחר את איטליה.

נטע סגל, ששיחק בעונה שעברה באליצור רמלה מהלאומית, הוליך את קלעי הנבחרת עם 13 נקודות. שאר קלעי הנבחרת: איתי שגב, אור לאומי ועידן זלמנסון 11 כל אחד, נמרוד לוי ויונתן מור 10 כל אחד, ספנסר וויס ויפתח זיו 9 כל אחד, חואקין שוכמן ורומן סורקין 5 כל אחד, נאור שרון 2.

כידוע, פיב"א אירופה החליטה שלקראת הקיץ הקרוב ירדו 7 מתוך 20 הנבחרות שבדרג א' לדרג ב', וכדי לא לחזור לדרג השני, יצטרכו השחקנים של שמיר לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים בבית המוקדם שכולל את בולגריה, יוון, סרביה ולטביה, או לחילופין לסיים במקום הראשון בשלב השני שיכלול את שמונה הנבחרות שלא השכילו לעלות שלב. כזכור, הנבחרת סיימה בשנה שעברה במקום השביעי באליפות, כשהייתה קרובה מאוד להעפיל לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully