וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: צ'כיה הביסה את סרביה 0:4, גרמניה - דנמרק 0:3

יאן קלימנט כבש שלושער ומארחת הטורניר התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה. פרידק השלים את החגיגה בדקה ה-59. קווין פולאנד כבש צמד עבור גרמניה, שטיפסה לראש בית א'

שחקן נבחרת צ'כיה הצעירה, יאן קלימנט. GettyImages
המשחק הגדול בחייו. קלימנט/GettyImages

הערב (שבת) נערך המחזור השני בבית א' של אליפות אירופה לנבחרות צעירות שמתקיימת בצ'כיה. במשחק הראשון מארחת הטורניר התאוששה מההפסד לדנמרק במחזור הראשון והביסה את סרביה. מאוחר יותר גרמניה ניצחה את דנמרק ללא תנאי.

צ'כיה - סרביה 0:4

יופי של תוצאה לצ'כים, שחזרו לתמונת ההעפלה לחצי הגמר עם ניצחון מוחץ. כוכב המשחק היה יאן קלימנט בן ה-21, שכבש שלושער בדקות 7, 21 ו-56. קלימנט שמשחק בקבוצת ויסוצ'ינה ייהלבה, הוא הראשון שכובש שלושער באליפויות אירופה לנבחרות צעירות מאז מרכוס ברג ב-2009. מרטין פרידק השלים את החגיגה בדקה ה-59. ובכל סיבה לדאגה לצ'כים: וצלאב קאדלץ שנעדר מהמשחק הראשון בגלל פציעה, פתח הערב, היה מצוין, אבל אבל נפצע והוחלף בדקה ה-28.

גרמניה - דנמרק 0:3

ניצחון מרשים לגרמנים, הראשון שלהם באליפות וכזה שמציב אותם בעמדה נהדרת להעפלה לחצי הגמר. השער הראשון נפל בדקה ה-32; אמרה ג'אן המעולה שכל כך נהנה לשחק בקישור ולא במרכז ההגנה כמו בליברפול, שלח כדור עומק מדויק לקווין פולאנד והקפטן הקדים את השוער הדני יקוב ינסן וגלגל פנימה. פולאנד הכפיל בדקה ה-48 ומתיאס גינתר נגח את ה-0:3 בדקה ה-53. עד הסיום הגרמנים הורידו הילוך והתוצאה נותרה בעינה.

טבלת בית א':

1. גרמניה, 4 נקודות, 1:4
2. צ'כיה, 3 נקודות, 2:5
3. דנמרק, 3 נקודות, 4:2
4. סרביה, 1 נקודות, 5:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully