וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: ניצחון שני ברציפות ב-UFC לנועד להט

הלוחם הישראלי עבר בהצלחה את הקרב השלישי שלו בארגון הלחימה הגדול בעולם כשניצח בהחלטת שופטים את השבדי ניקלס בקסטרום. ללהט, שמחזיק במאזן 1:9, חוזה לקרב נוסף ב-UFC

לוחם ה-MMA הישראלי נועד להט. AP
עוד ניצחון לקריירת ה-MMA שלו. נועד להט, הערב/AP

לוחם ה-MMA הישראלי, נועד להט בן ה-31, רשם הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות בארגון הלחימה הגדול בעולם, UFC, כשגבר על ניקלס בקסטרום השבדי בהחלטת שופטים. מאזנו של להט, שנלחם במשקל נוצה (עד 66 קילוגרם), עומד כעת על 1:9 בכללי ועל 1:2 ב-UFC. הוא מחזיק בחוזה לקרב נוסף בארגון.

להט, שלא נלחם כ-11 חודשים בשל פציעה, פתח את הסיבוב הראשון בהיסוס כמו גם יריבו. השניות הראשונות הוקדשו בעיקר לגישושים, כשכמה רגעים לאחר מכן שני היריבים כבר היו על הקרקע. שם פתח השבדי בסערה והיה קרוב להכניע את להט מספר פעמים. הלוחם הישראלי לא ויתר, הגן היטב והחזיק עד סיום הסיבוב, שהלך לכיוונו של השבדי שנראה טוב יותר במהלכו.

נועד להט לוחם MMA. AP
להט והיריב המדמם שלו/AP

הסיבוב השני היה סיפור שונה לחלוטין. להט שלט כבר מהרגע הראשון והפגין עליונות בעמידה. בקסטרום נראה היה תשוש וחסר כוחות והסיבוב השני הלך ללהט בלי ספק. הסיבוב השלישי היה גבולי ודי שוויוני, כשבסיומו הצליח להט לזכות בניצחון נוסף לאחר החלטת רוב של שלושת השופטים.

להט כזכור, פתח ברגל שמאל את הדרך שלו בארגון הלחימה הגדול מכולם. הוא פגש בגודופרדו פפיי, שניצח אותו בנוקאאוט מרשים ("ברך מעופפת"), אך "ניאו" התאושש במהרה ובקרב השני שלו ב-UFC הוא ניצח את סטיבן סיילר האמריקאי. כעת יחכה הלוחם הישראלי לראות מי יהיה יריבו הבא.

"תודה רבה לכל מי שבא. פה בברלין אני יודע ש-6 מיליון רואים אותי, אז אני לא יכול להפסיד", כך אמר להט בסיום הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully